Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kertokaa edullisia ruokia!
18.02.2009 |
Säästölinjalla ollaan nyt, pitäisi tehdä edullista ruokaa viiden hengen perheelle. Antakaa ideoita mulle. Saisi olla sellaista sapuskaa, mikä käy myös 1-vuotiaalle.
T. tumpelokokki kiittää avusta=)
Kommentit (2)
säästöruoka on paistettu jauheliha, siihen sipuli ja mausteita, herne-maissi-paprikapussi ja sit keitettyä makaronia vielä sotketaan mukaan. Tulee aina ihan järkkyiso annos ja mausteilla siitä saa hyvää. Muksukin tykkää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
pussillisesta perunoita syö perhe vaikka kaksi kertaa, kun laitat mukaan porkkanaa ja muitakin vihanneksia.