Onko lapsensa kanssa 3-vuotiaaksi saakka kotona oleva äiti parempi äiti kuin hän,
joka laittaa lapsen 10-kuisena hoitoon? Ymmärtääkö hän paremmin lapsen todelliset tarpeet?
Kommentit (5)
Itse en voisi laittaa niin pientä vielä hoitoon, suosin kotihoitoa ainakin 2 ekaa vuotta mutten voi tuomita äitejä, jotka laittavat lapsena pienenä vieraiden hoidettavaksi. Syitä voi olla niin monia.
Yksi syy on tosin jota en ymmärrä; äiti pitää työntekoa tärkeämpänä ja mielenkiintoisempana kuin aikaa oman lapsensa kanssa. Työ toki saa olla tärkeä ja rakaskin (kuten minulla), mutta omat lapset ovat tärkeimpiä ja rakkaimpia. Ekat vuodet ovat lapselle tuikitärkeitä. Ja äidillekin, olen onnekas kun saan seurata lasteni ekoja vuosia kotona.
Yleensä varmaankin omat vanhemmat ovat lapsen parhaimpia hoitajia, mutta tiedän kyllä yhden maailmankaikkeuden huonoimman äidin, joka hoiti lapsensa 3-vuotiaaksi asti kotona.
riippuu siitä, mitä hän lapsensa kanssa puuhaa ja minkälaista mallia hän lapselleen antaa.
itse olen kotiäiti, mutta ymmärrän, että myös toisenlaiset ratkaisut voivat olla ihan yhtä toimivia.
en edes viitsi kommentoida koska kohta tulee "himomammat" taas tänne pätemään ja ärjymään "totuuksiaan"...tylsää