Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain juntit lähettää lastensa kuvia joulukortteina

Vierailija
08.12.2008 |

ihanaa! Just sain valmiiksi lapsen kuvalla varustetut joulukortit ja huomenna postiin!!!!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ihan hirveästi välitä noista joulukorteista, mutta joka joulu pistän päiväkodista otetun kuvan. Otan sisaruskuvan ja sellaisen, että on joulukehykset. Ne saa sitten leikattua irti, joten jäljelle jää kerhokuva. Kätevää. En ole vuosiin nähnyt tarpeelliseksi priorisoida aikaani joulukortin teolle.

Vierailija
22/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä nimesi niin saat 100% varmasti olla ilman kortteja ja mitään muutakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin sen että ihmiset haluavat lähettää joulukorteissa lastensa kuvia kuin sen että lemmikin kuolemasta pitää laittaa lehteen ilmoitus. Mitähän järkeä SIINÄ on?

Vierailija
24/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuo lemmikin kuolinilmoitus tähän liittyy?

En itse kyllä sellaista ilmoitusta laittaisi. Mutta en kyllä laittaisi mitään hääkuvaa tai lapsen pärstääkään sanomalehteen. Mitä järkeä siinä on? Kummallista itsetehostusta ja rahan tuhlausta. Kyllä ihmiset on tyrkkyjä! Ette varmaan nettiinkään lapsenne kuvaa laittaisi? Lehdestä joku voi skannata sen ja laittaa nettiin!!!

Vierailija
25/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taatusti jokainen joulukorttimme saaja ihastelee niitä ainakin vuoden päivät taas seuraavaan joulukorttiin.

En muuten lähetä sulle ap ollenkaan tänä vuonna korttia, ku oot noin ynseä.

Vierailija
26/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te ihmiset puhutte täällä!! eiköhän tuo ole jokaisen oma asia minkalaisen joulukortin lähettää. minä itse tykkää jos minä saan lapsesta otetun joulukortin,laitan myös ne aina albumiin ja sit on kiva katsoa miten on kasvaneet ja itse teen kanssa omista lapsista kortit kun on sukulaiset tykänneet.

Vierailija
27/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille saa lähettää millaisen kortin haluaa. Toivottavasti en lähetä lasteni kauniita kuvia teille, jotka ette niitä halua. Menee nimittäin kalliit kortit turhaan hukkaan. :) Eihän tällaista tekstiä kuin ap kukaan järki-ihminen kirjoita...älkää provosoituko turhaan.

Vierailija
28/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaiset tavat muualla maailmassa on joulukorttien lähettämisen suhteen, mutta Suomesta ainakin näitä juntteja löytyy ja paljon. Juntti-mamma ja ylpeä siitä!

Vierailija
29/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun puolesta lopettaa. Mitä järkeä on lähetellä tusinakortteja joissa on tusinanimmari alla?

Vierailija
30/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukortti-asia taas on makuasia. Itse en lähetä omien lapsieni kuvia joulukortteina maailmalle, mutta ilahtuneena otan sellaisia kyllä vastaan.

Vierailija
31/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa ylipäätään kortteja ihmisiltä, joiden elämä ei kiinnosta, sutaistu nimi tosiaan valmiissa kortissa ei nyt niin hirveän iso juttu ole.

Ja laitamme omien lasten kuvia korttiin. Sukulaisille ja ystäville menee, ja jos joku noin suhtautuu, niin ei kyllä mikään oikea ystävä ole. Ihan sama. Kauhean katkeralta tosiaan tuo asenne tuntuu.

Vierailija
32/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua SINUN räkänokka kersoistasi kuvia!!

Meidän lapset sekä ystävieni että sukulaisteni lapset ovat kyllä siistejä ja suloisia!

Mielummin haluan heistä kuvan kuin tiimarin tonttu-ukosta!

Vierailija
33/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko universumin olevan kiinnostunut heidän upeista ja ihanista lapsukaisistaan. Ihailkoot keskenään toisiaan ja ripustakoot seinät täyteen kuviaan, kunhan säästävät muut moiselta kuvasaasteelta.

Mitä niille kuvajoulukorteille sitten joulun jälkeen pitäisi tehdä. En minä ainakaan niitä näkyvillä pidä enää ensi juhannuksena, enkä todellakaan ala säilömään minnekään.

Eli roskiin vaan nicopetterit ja janicat...

Vierailija
34/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähetetään kanssa lasten kuvia, koska musta on myös hauska saada lasten kuvia. Ja ap;lle tiedoksi että jos niitä valmiskortteja jollekin lähetetään, niin niille kaukaisemmille tutuille. MItä läheisempi, sen henkilökohtaisempi tervehdys; ja omilla kuvilla tietenkin!'

Mun mielestä kuvakortin ei tarvitse edes olla mikään edustuspotretti söpöistä lapsista, vaan joku hassu tilannekuva on vieläkin parempi.

Kaikesta sitä ihminen jaksaakin ärtyä ja rutista.

Vierailija
35/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin äklötyksiä, mutta entäs lasten itseaskartelemat kortit?

Niissä on kuitenkin sitä jotain lapsista, mutta ei sitä joskus rumaakin lärviä =)

Vierailija
36/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä toivon eniten saavani =) Siitä lähtien, kun meille on eka lapsi syntynyt, niin olen ilahduttanut ystäviäni ja tuttaviani kuvakorteilla. Mulle on sitten ihan sama mitä niille siellä toisessa päässä tehdään. Mutta itse ainakin olen ne lähettänyt ajatuksella ja hyvällä mielellä ja nähnyt vaivaa kortin tekemisen eteen.

Vierailija
37/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä AP:lle

On hauska seurata missä ketjussa sinä oot APna ja missä taas tuot raikkaita ajatuksiasi muiden iloksi luettavaksi.

Varmaan hauska harrastus, kun saa ihan ilman nimimerkkiä purkaa patoutumia.

Vierailija
38/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla on itselläkin lapsia, niin en jaksa innostua muiden lasten näkemisestä tonttupuvuissaan. Minä taasen ihailen itsetehtyjä, ja myös tusinakortteja. Varsinkin, jos niissä on jotain maisemaa ja fiilistä.

Ja jos mä joskus innostuisin omista kuvia ottamaan, niin antaisin vaan ihan lähimmäisille. Ja kyllä se vaan on niin, etten lapsettomuudesta kärsivälle sellasta korttia laittaisi, koska joulu herkistää muutenkin.

Jaa... no mistäs tiedät ketkä kärsii lapsettomuudesta? Ei kaikki sitä mainosta ääneen. Ja kun taas jotkut lapsettomuudesta kärsivistä tykkää lapsikorteista, miltäs heistä sitten tuntuu jos eivät saakaan sellaista jos kaikki muut saavat.

Kyllä se vaan niin on että kun sellaista hyvän tahtoista elettä kuin joulukorttia lähdetään arvostelemaan, niin ollaan ihan hakoteilla. Ensinnäkin asiaan ei ole mitään yleispätevää patenttiratkaisua. Sellaista joulukorttia mikä miellyttäisi jokaikistä ei olekaan. Johan täällä on tullut selväksi, että jotkut inhoaa Tiima-kortteja, toiset lapsikortteja, kolmannet rumasti rävellettyjä itseaskarreltuja. :D

Edelleen _puolustan ihmisten oikeutta lähettää sellaisia joulukortteja kuin parhaaksi näkevät!_ Joulukorttien lähettäminen on kaunis ja hyväntahtoinen perinne, jota tulee vaalia, ei irvailla. Toisten korttien arvostelijat katsokoot peiliin, olisikohan maailmassa jotain oikeitakin ongelmia, minkä kimppuun käydä...

Joulukorttiristiretkellä... edelleen! XD

Vierailija
39/43 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olis minkälaisia räkänokkia kuvassa. Tai mun askartelut...

mä en ikinä kehtaisi lähettää tutuille jotain tiimarin 50 korttia eurolla kamaa..

Itsetehty, tai sitten lapsenkuvallakin varustettu on parempi.

Vierailija
40/43 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein ihan tavallisia postikortteja lapsen kuvasta (1v). kuvassa lapsella tonttulakki päässä. oli miten junttia tahansa sukulaiset on ollut hyvin tyytyväisiä. aikovat jopa laittaa kuvan kehyksiin. mutta meidän tyttö on tosi rakastettu, mieluummin mummit ja kummit ottaa kortin tytön kuvalla kun jollain poron kuvalla.

no mut mulla onki nätti lapsi, kyllä hänen kuvatsaan kehtaa kortteja tehdä ;)