Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain juntit lähettää lastensa kuvia joulukortteina

Vierailija
08.12.2008 |

ihanaa! Just sain valmiiksi lapsen kuvalla varustetut joulukortit ja huomenna postiin!!!!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla aika rumat kakarat, ku tiimarin joulukorteissakin on nätimmät kuvat :D katkera äiti tuo ap..

Vierailija
42/43 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmasti myös lapseton sääli sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään varsinaisesti hypi kattoon tiimarikortista mihin ollaan sarjatuotantona raapustettu alle persoonallinen "Lahtiset", mutta kiva silti että ovat muistaneet.

Itse tykkään noista itsetehdyistä korteista ja mieluiten juuri niistä mistä löytyy valokuvia, ovat ne sitten perheen lapsista, lemmikeistä tai mitä jouluista lähettäjä on niihin halunnut laittaa. Kieltämättä nuo lapsikortit ovat niitä tärkeimpiä, minusta on ihanaa samalla saada kuva harvemmin nähtävien sukulaisten tai kavereiden lapsista!

Itse olen aina askarrellut joulukortit ja usein niistä löytyy lapsia tai koiria. En ymmärrä miksi se olisi jollekin ongelma, kortinhan voi vapaasti heittää roskiin vaikka samoin tein! Ymmärrän sen ettei nuo kortit kaikkia ihastuta mutta sitä en tajua miksi joku jaksaa niistä noin päänvaivaa ottaa, ei kai tuo yksi junttimainen kortti todellisuudessa saajaansa sen enempää rassaa. Luulisi vaikka riittävän ajatus "jaa, Mikkoloilla on taas Nico-Petterin kuva kortissa, aika mautonta" ja yksinkertainen ranneliike nakkaa kortin roskiin. Mikä tekee tuosta niin hankalaa että sitä täytyy näillä palstoilla jatkuvasti märehtiä???