Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalia käytöstä?

Vierailija
18.02.2009 |

Äitini loukkasi minua ja miestäni todella pahasti, siis törkeästi. En ole sen jälkeen ollut hänen kanssaan missään tekemisissä.



Nyt oli soittanut muina naisina vastaajaan, jättänyt viestin että tulee käymään ja kysyi, pitääkö tuoda jotain.



Ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut!? Onko tämä ihan normaalia käytöstä? Loukkaukset olivat sitä tasoa, että vaikka pyytäisi nyt anteeksi, en silti ole varma, haluaisinko ikinä tavata häntä - saati ottaa kotiini.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on keksinyt tikusta asiaa että tulee teille käymään ja koittaa esittää pahoitteluaan jo etukäteen kysymällä tuollaista tuomisasiaa.



Ole aikuinen ja ota äitisi vastaan ja kuuntele mitä hänellä on sanottavana. Itse en kyllä voi keksiä mitä äitini voisi sanoa etten haluaisi häntä koskaan enää nähdä.

Vierailija
2/12 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinäkin kun ei osaa myöntää virhettään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastaan. Ehkä haluaa sovitella.

Vierailija
4/12 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta tiedän, että ei todellakaan pyydä anteeksi. Ei ole ennenkään pyytänyt.



Kuvittelee, että voi noin vain jatkaa elämää siitä mihin se vuosi sitten jäi.



Ap

Vierailija
5/12 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tiedä miten äitisi on teitä loukannut.. Tuntuu, että vaikka äitini sanoisi mitä, niin silti haluan antaa anteeksi.

Oliko mielipide-eroja vai mitä? Äitini sanoi minulle, kun kuuli minkä nimen annan lapselleni, että haluatko tosiaan että lasta aletaan koulussa kiusata. Että on kuulemma ihan kamala nimi. Tämä tapahtui silloin, kun lapseni oli teho-osastolla ja olin itse huolesta sekaisin. Ei tosiaan tehnyt hyvää kuulla tuollaista, mutta anteeksi olen antanut, vaikka ei ole sitä pyytänytkään.

Vierailija
6/12 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ota asia puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen äiti, aloittaa pitkiä mykkäkouluja ja sitten jatkaa muina miehinä jossain vaiheessa. Anteeksipyyntöjä ei ole kuulunut, ennemminkin ne mykkäkoulut ovat aina olleet mun vika. Olen tullut itse nyt aikuisena siihen tulokseen, että elän ja annan elää, pyrin mahdollisimman vähän olemaan kontaktissa ja välttelen tulenarkoja aiheita. En siis enää päästä lähelle, enkä edes uskottele hänelle tai sisaruksille että välittäisin. Tekemisissä ollaan, mutta siinä se. Tsemppiä kuitenkin :)

Vierailija
8/12 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on haukuttu lasten nimet, meidän työt, talo, lomat, ruoanlaitot, kouluvalinnat, lasten harrastukset, lempi-tv-ohjelmat, koira, suunnilleen kaikki liikkuva, mutta nämä viimeiset loukkaukset olivat siis jo todella syvältä. Harkitsemme edelleen kunnianloukkaussyytteitä niiden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin kunnianloukkaussyytehän vaatii sitä että loukkaus on tapahtunut julkisesti.

Vierailija
10/12 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä on loukannut. Ja kaikki on kirjallisena.



Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi kyllä todell kiinnostaa, että millaisista loukkauksista on kyse!

Vierailija
12/12 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin vain loukkausten "tason", emme siis ole vetäneet hernettä nenään ihan pienestä.



Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi