Lue keskustelun säännöt.
onko muilla anoppia, joka tuo lapselle lahjaksi vaan kadulta löydettyä tai muutoin vanhaa roinaa?
Kommentit (2)
Sanoisin että aika tylyä.
Siis olla kiittämätön ja noin kylmä.
Ymmärrän ettei turhalla rojulla tee mitään mutta luulen ettei anoppisi anna tavaroita pihiyden tai muun negatiivisen toiminnan vuoksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitäs kaikkea se on tuonut teille?