Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uutta olet oppinut seksiin liittyen?

Vierailija
18.02.2009 |

Mitä olet oppinut viimeksi tai muuten tässä lähiaikoina? Mikä on jäänyt mieleen?

Haluaisin kokeilla jotain uutta... olisiko teillä vinkkejä?

Seksimme on erittäin hyvää ja vaihtelevaa, mutta nyt voisi taas ottaa jotain uutta kehiin. Itselläkin pysyy mielenkiinto ja mies tykkää! ;)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla päätin että samalla kun otan suihin mieheltäni niin työnsin sormen sen peppuun. Ja jälkeenpäin mieheni sanoi että paras suihin otto mitä on eläissään kokenut.

Ihana tehdä rakas tyytyväioseksi :-))

Kati

Vierailija
2/12 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä opin sitomisleikkejä.... mmmm..... se oli taivaallista.

Mies siis sitoi kädet sängynpäätyyn kiinni hellästi kahdella huivilla. Se oli ihanaa!

Seuraavaksi haluan kokeilla sidontaa niin, että mies laittaa huivin myös silmien peitoksi.

Voihan tätä kokeilla myös niin, että mies on sidottuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama nainen ei kiinnosta 10 vuoden jälkeen yhtä paljon kuin alussa. Olen oppinut myös sen, että pillu voi väljistyä synnytyksessä enemmän, kuin voisi kuvitella sillä hetkellä, kun innoissaan suunnitellaan perheenlisäystä ja ihanaa tulevaisuutta.

Vierailija
4/12 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama nainen ei kiinnosta 10 vuoden jälkeen yhtä paljon kuin alussa. .

on varmaankin oppinut, että sama mies ei kiinnosta 10 vuoden jälkeen yhtä paljon kuin alussa...

Vierailija
5/12 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poden erittäin huonoa omaatuntoa, mutta minkäs teet?

sama nainen ei kiinnosta 10 vuoden jälkeen yhtä paljon kuin alussa. .

on varmaankin oppinut, että sama mies ei kiinnosta 10 vuoden jälkeen yhtä paljon kuin alussa...

Vierailija
6/12 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama nainen ei kiinnosta 10 vuoden jälkeen yhtä paljon kuin alussa. Olen oppinut myös sen, että pillu voi väljistyä synnytyksessä enemmän, kuin voisi kuvitella sillä hetkellä, kun innoissaan suunnitellaan perheenlisäystä ja ihanaa tulevaisuutta.

asian eteen tehdä, käydä vaikka vaimon kanssa treffeillä, elokuvissa, flirttailla vaimolle, ottaa mukaan omiin harrastuksiin, puhua vaimolle...

Vierailija
7/12 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika vaikea lähteä treffeille tai flirttailla, jos naisessa ei ole enää samaa vetovoimaa. Tietysti sitä vetovoimaa pitäisi jollain konstilla saada nousemaan, mutta millä? Vaimo kiihottuu minusta edelleen kovasti.

Ei se kiinnosta jos ei viitsi mitään

asian eteen tehdä, käydä vaikka vaimon kanssa treffeillä, elokuvissa, flirttailla vaimolle, ottaa mukaan omiin harrastuksiin, puhua vaimolle...

Vierailija
8/12 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään muuta opittu??.

Vierailija
9/12 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoiteen käyttäminen runkatessa. On aivan eri fiilis kuin kuivaan nyrkkiin tumputtaminen. Jopa aika lähelle pillun tunne. Ollaan taas lähempänä sitä päivää jonka jälkeen en tuohon kylmään kalkkunaan, jota myös vaimoksi sanotaan, työnnä kyrpääni enää ikinä.

Vierailija
10/12 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkeraa porukkaa liikenteessä. Minä olen oppinut että miehiä on melko erilaisia sängyssä. Osa on ihan tumpeloita, eikä ne itse tajua sitä, sitten on niiin aarteita että huh huh eli taitavia, helliä ja himottavia ja olen oppinut myös sen että kaikkien kanssa ei kemiat todellakaan pelaa ja joidenkin kanssa seksi on aivan taivaallista. Eli kaiken tämän olen oppinut kun erosin tyhjänpäiväisestä tunnekylmästä avioliitosta jossa seksi oli ihan ok mutta tunteet puuttuivat. Teknisesti olen oppinut yhtä sun toista, olen kuulemma loistava suihinottaja ja minulla on maailman paras pillu heh kertoo varmaan aika onnistuneesta seksisuhteesta, tuskin se nyt maailman paras sentään on, tai eihän sitä koskaan tiedä heh. Eli olen saanut ihan huisisti lisää seksuaalista itseluottamusta, olen halukas kypsä nainen ja tiedän mitä haluan sängyssä enkä tyydy vähempään. Ja osaan tuottaa myös mihelle nautintoa.

Vierailija
11/12 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttimaan.Ja antamaan.Ja komppaan täysin edellistä;) Hyvää kevään jatkoa ja uusia asioita oppimaan,mars:=)

Vierailija
12/12 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen oppinut nauttimaan seksistä entistä enemmän.. Liukuvoiteet ja lelut on tulleet tutuksi mulle vasta nyt, kun lähestyn neljän kympin ikää ;-)

Ensimmäistä kertaa elämässäni olen ottanut suihin ihan loppuun asti. Uskomattoman kiihottavaa!

Ensimmäistä kertaa elämässäni olen saanut orgasmin vibran avulla. Minä, jolla huipun saavuttaminen on aina kestänyt todella kauan...

Harmittaa ainoastaan se, etten ole hankkinut leluja aiemmin.

Onneks tapasin tuon ihanan miehen, joka on saanut minut tuntemaan itseni Tosi Naiseksi :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi