Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4D-ultra Lahdessa, onko kellään kokemuksia?

18.02.2009 |

Heippa! Odotan toista lastani, ensimmäisessä raskaudessa en hakeutunut 4D-ultraan, mutta nyt tässä raskaudessa mielenkiinto on herännyt. Ultrasta haen lähinnä varmistusta siitä, että vauvalla on kaikki hyvin ja jos ei ole, niin on aikaa valmistautua haasteisiin jo ennen syntymää. Myös sukupuoli kiinnostaa etukäteen, koen että suhde syntymättömään vauvaan olis sen pohjalta helpompi luoda jo raskausaikana. Lahteen olen ajan varannut rv 20. Haluaisin muiden mielipiteitä ja kokemuksia ko.ultrasta ja etenkin jos on Lahdessa käynyt. Kuinka luotettavaa tietoa ultrasta saa ym. Innoissani odottelen! :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kävin juuri tammikuun lopulla 4D ultrassa yksityisessä neuvolassa. Juhani Koskinen ultrasi minut silloin. Oli kyllä erittäin hyvä ja asiallinen lääkäri. 140 € maksoi ja kelasta jotain takaisin. Hemossa vissii sama olisi maksanut 170 kelakorvauksineen.

Enimmäkseen siinä kuitenkin katsottiin rakenteita 2D:nä mutta välillä lääkäri yritti saada kasvoja näkyviin. Meidän poitsu kun ei vaan suostunut näyttäytymään ja laittoi kädet aina kasvojen eteen.

Sukupuoltakysyttäessä hän näytti meille haaruksien välin ainoastaan 2d:nä, mikä kyllä oli ihan asiallista. Eipä meidän sitä olisi tarvinnut nähdäkään värillisenä.

Kaikin puolin minulle jäi siitä keikasta positiivinen kuva.

Onnea koitokseen.

t. tr02 25+2

Vierailija
2/7 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kuulla sun kokemuksesta! Me ollaan menossa terveystalolle muistaakseni lääkärin nimi oli Tiina Posa?! Olen kyllä tosi innoissani, mutta myös hieman jännittynyt... Toivon, että kokemus on kuitenkin kaikkiaan positiivinen ja helpottava! Sekin ilmeisesti vähän vaihtelee, millä viikoilla lääkärit on tottuneet ultran tekemään, tämä lääkäri tekee vkolla 18-22. Jostain luin, että pätevämmän tuloksen saisi myöhemmilä viikoilla, mutta ota näistä nyt sitten selvää... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan löytyy lisää kokemuksia, olisi tosi kiva kuulla!! :D

Vierailija
4/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kävimme Tiina Posalla hemossa. Aivan ihana lääkäri ! Otti todella asiakseen, huumorintajuinen ja muutenkin kivan oloinen :) Otettiin DVD-kuvaa muistoksi. Tyttömme heilui,huiskutti, hymyili ja imi peukaloaan ! Eli todellinen linssilude :D

Sukupuolta kysyessä totesi että tämän näköisistä on tyttöjä syntynyt ja niinhän tytön saimmekin .

Mukavaa 4D-ultrakokemusta :)

Sadeorkidea + tyttö 4kk

Vierailija
5/7 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kuulla, että lääkäri on rento ja osaa asiansa! Millä viikoilla kävitte ultrassa? Se minua mietittyttää, kun on niin ristiriitaisia mielipiteitä, millä viikoilla ultra kannattaisi tehdä... Meillä siisi sillon rv 20 täynnä. Olisi kivaa, että tutkimus onnistuisi kerralla ja olis optimaalinen aika. Maksaa kuitenkin sen verran paljon, ettei vittis moneen otteeseen ultrata.. ;)

Vierailija
6/7 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan kaivaa kalenteri esiin , kun siitä on jo niin "kauan" ;D

rv20 mekin kävimme !

Aika on varmasti optimaalinen, ellei sitten vauvelinne ujostele ultrausta ja pistä jalkoja ristiin...sitäkin tapahtuu :)

Vierailija
7/7 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivannäöstäsi! :) Juu, eiköhän ne ole ihan hyvät viikot! Nyt vaan innolla odottelen ultra-aikaa! On tämä niin kutkuttavan jännää... :x