vihaan vihaan VIHAAN talvea
vihaan sitä miten hengittäminen sattuu nenään kun ilma on niin kuivaa
vihaan sitä miten pitää istua kahdet villasukat jalassa että tarkenee
vihaan auton lämmitystä
vihaan lumitöitä
vihaan sitä ettei pääse ulos lenkille
vihaan nuhia ja kuumeita ja oksutauteja
Kommentit (32)
Mutta VIHAAn tätä ainaista sairastelukierrettä, koko ajan on joku kipeänä ja niitä tauteja tulee hoidosta ja töistä ja ihan mistä vaan. Missään et voi käydä etkä tavata ketään koska aina on jollain joku ripulitauti perheessä 3 viikkoa.
paras ja helpoin tapa vähentää pöpötartuntoja.
..lunta
..kylmää
..liukasta
..hangesta heijastuvaa aurinkoa joka aiheuttaa migreenin
..toppavaatteita
..kuivaa ilmaa joka kuivattaa ihon ja limakalvot
..ihan kaikkea mikä liittyy talveen
Oispa jo kesä!!!!!
inhottava kuumus ja auringonpaiste, jota nytkin täällä kiroan.. Inhoan ötököitä ja allergioita.. Ja kesän kuumuudessahan ne taudit vasta liikkuukin, meil on aina oksutauti kesällä.. =( Mutta ukkosta ja sadetta rakastan,joten tulis jo se kesä sitten!
Mä rakastan talvea kun on pimeää=) ja mä tykkään raapia auton ikkunoita ja mul ei oo vieläkään pitkähihasta topin ja takin välissä ulkona=) Mun mies sanoo mua aina luolapeikoks ku kotona aina kaikki verhot kii,ettei valo pääse sisään=)
Mulla on kädet nihkeät käsidesistä, jota lutraan mennen tullen kolmesta pumppupullosta.
Silti ei auta, jos tauti on tullakseen.
Olen luovuttamassa näitä vastarintapyrkimyksiäni, sillä takaiskuja on sen verran, etten usko enää vähentäväni sairastumisia ainaisella hygieniastressilläni...jolla todennäköisesti vain lyhennän omaa elämääni ja saan lapsistanikin hysteerisiä.
INHOOOOOOOON NÄITÄ PASKAPASKARÄKÄOKSUTAUTEJAAAA!
Nyt on päällä paita, sen päällä collegehuppari, sen päällä villaliivi, sen päällä miehen velouripaita. Jalassa kalsarit ja collegepöksyt, sukat ja kahdet villasukat.
Keittiössä lämpötila 19,9, mutta jotenkin täällä työhuoneessa vetää tai jotain :(.
Tuttavaperheessä paljastui että jääkaapissa oli lämpötila oikeasti jotain +11-12 C. Sairastelut loppui kun hankkivat uuden jääkaapin....
ja säälin kalkkilaivankapteeni lapsiani. Niiden iho on kuin albiinolla, nyt sen vasta huomaa kun aurinko taas vähän paistaa.
se tunne kun vetää pakkasilmaa keuhkoihin on ihana
rakastan kipristystä punaisissa poskissa
lumileikkejä
pulkalla laskua
luistelua
sitä, ettei tarvitse pestä joka ikinen ulkoilukerta pukua
jne.. jne... listaa voisi jatkaa loputtomiin
ja säälin kalkkilaivankapteeni lapsiani. Niiden iho on kuin albiinolla, nyt sen vasta huomaa kun aurinko taas vähän paistaa.
kolmannet villasukat!!! On tää uskomatonta. Onneksi rupeaa kai pakkanen vähän laskemaan loppuviikosta. ap
Mionet lääkäritkin ovat sitä mieltä, että se vaan pahentaa sairastelutilannetta.
Mulla on kädet nihkeät käsidesistä, jota lutraan mennen tullen kolmesta pumppupullosta.
Silti ei auta, jos tauti on tullakseen.
Olen luovuttamassa näitä vastarintapyrkimyksiäni, sillä takaiskuja on sen verran, etten usko enää vähentäväni sairastumisia ainaisella hygieniastressilläni...jolla todennäköisesti vain lyhennän omaa elämääni ja saan lapsistanikin hysteerisiä.INHOOOOOOOON NÄITÄ PASKAPASKARÄKÄOKSUTAUTEJAAAA!
Meillä on sisälämpötila 23, koska muuten palelee.
Mutta ei se auta mitään. Hoitoryhmässä kun pistetään lauma pieniä poikia päristämään autoleikkejä niin että sylki lentää niin siinä on käsidesit aika turhia.
vähempää kiinnostaa kenelle sen tartuttaa.
Viikonloppuna meidät kutsuttiin kylään ja oli kiva yllätys kun perheen lapsilla nenät valui räkää suuhun asti. Kiitos!
-on liin liukasta, saa koko ajan varoa kun kävelee huonosti hiekoitetuilla teillä
-auton tuulilasia pitää krapsutella
-ulosmeno kestää iäisyyden kun pitää kerrospukea itsensä ja lapsensa
Lumi on sinänsä ok, mahdollistaa pulkkailun ja hiihdon.
mutta talvestakin osaan nauttia. Ei ole autoa niin ei ole auton raappaamista, lämmitystä tms. Lämpimänä pysyy kun kävelee tai pyöräilee talvetkin ja lihakset tekevät työtä. Sisälämpötila tällä hetkellä 14 astetta :O Hieman llian viileää, olen tottunut sellaiseen 17-18 asteeseen. Villapaita tai pari kun on päällä niin johan on lämmintä
Kun on lunta, pakkasta ja aurinkoa myös. Kun linnut jo laulaa titityytä ja voi käydä hiihtämässä, laskettelemassa, luistelemassa, pulkkamäessä tai uida avannossa.
Ja voi polttaa takassa tulia ja juoda kuumaa teetä sen ääressä.
Lumitöissä tulee kuntoa ja lämpöä.
Vihaan että lapset on aina kipeenä, ja itse.
Vihaan pimeyttä.
Vihaan että kellään ei ole kivaa, vaatteet on harmaita ja mustia ja tylsiä ja ei mistään saa mitään kivaa.
Ja vaan töitä töitä.
Ja iho ja hiukset kärsii kuivuudesta.
Tää katsotaan nyt loppuun asti. Kohta meen lisäämään neljännet villasukat.
Marraskuu- helmikuu ois ok, mutta maaliskuussa pitäis olla kevät!!!!Aurinko paistais ja linnut laulaa...talvivaatteet varastoon jne...