Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia miehiä teillä on?

Vierailija
18.02.2009 |

Tuntuu niin epätoivoiselta tämä juttu... Onko siis liikaa vaadittu että mies ihan oikeasti miettii syvällisiäkin asioita, puhuu tunteistaan ja suhtautuu vaimoonsa tunteellisesti ja myötätuntoisesti? Ja on sen lisäksi vielä suht koht iloinen eikä mikään synkistelijä? Vai etsinkö jotain ihan liikaa?? Olen niin täynnä näitä ahdustuneita, huono-itsetuntoisia riippakiviä ja vastaavasti täynnä omaa egoaan olevia tyhjäpää-pullistelijoita. Onko tässä maassa koskaan tehty yhtään havaintoa ajattelevasta, sielukkaasta ja silti miehekkäästä miehestä? No tietysti hän on varattu jos sellainen jossain on, mutta ilo sekin, että joku saa nauttia hänen seurastaan. Jos teillä tällainen aarre on niin mistä ihmeestä löysitte?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymykseeni- oletteko löytäneet elämäänne sitä oikeasti hyvää miestä? Ja mistä löysitte? Koska musta tuntuu että usein naiset, jotka ajattelevat näin ja arvostavat ihan oikeasti tasa-arvoista suhdetta, jäävät yksin, koska harvalla miehellä on itsetuntoa siihen. Ja kun ei ole itsetuntoa purkaa naiseensa omia katkeruuksiaan ja piilovihaansa. vähintään.

Vierailija
22/29 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ihana mies, taas Valentinen päivänä kiittelin tuuriani, että olen loytänyt niin kultaisen miehen, joka kehuu ja kannustaa ja ostelee pikku lahjoja "muuten vain".

Vaikka olen ylipainoinen, tunnen itseni todella seksikkääksi ja onnelliseksi. Mies tekee aina ruuan ja järjestelee kodin ja tekee ruokaostokset sekä tekeen ns. miesten tyot, minulle jää muu siivous ja pyykit. Lastenhoidon teemme yhdessä.

Vietämme lähes kaiken vapaa-ajan yhdessä, miehelläni on yksi oma harrastus, samoin minulla.

Mieheni ei ole suomalainen, mutta kyllä ihania miehiä Suomestakin loytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työ, paremmin palkattu (suhteessa) kuin miehelläni. Tosin olen osapäivätyössä.

Vierailija
24/29 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siis perustuuko ihanuus siihen että nainen on miestä varten, vai onko molemmilla myös oma, tärkeä työelämä?

Vierailija
25/29 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana on. Hyväntuulinen mukava mies ja mahtava isä!

Vierailija
26/29 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siis perustuuko ihanuus siihen että nainen on miestä varten, vai onko molemmilla myös oma, tärkeä työelämä?

Opinnot vievät paljon aikaa perheeltäni, joten voisi luulla, että miehisestä kulttuurista kotoisin oleva mieheni vastustaisi vaimon useita poissaoloja kodista. (Näin ainakin monet tuttavani olettavat enkä jaksa heidän ennakkoluulojaan korjailla, joten annan luulla mitä luulevat. Itse tiedän kuitenkin, että suhteemme on terveellä pohjalla)

Vierailija
27/29 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perus-duunareita ollaan molemmat.

Ja suhde ei tosiaan perustu siihen että minä olisin vain miestäni varten. Molemmat harrastetaan, vaikkakin aikalailla samoja asioita, useimmiten työvuorojemme takia eri aikoina.

Molemmat meistä osaa tehdä kotitöitä. Siis pestä pyykit, tiskata ja imuroida. Ei ne ole vain toisen vastuulla. Ei kumpikaan olla kyllä mitään siisteysintoilijoita, pyykit saattaa unohtua viikoksi kuivaushuoneeseen naapureiden riemuksi, ja villakoirat vilistä nurkissa kunnes alkavat räksyttää...

kumpikin myös laittaa ruokaa, vaikkei kumpikaan mikään kovin lahjakas kokki ole... =)

-6

Vierailija
28/29 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan hulluna mieheeni: asettaa mut ja lapsemme kaikessa etusijalle, rakastava, syvallinen, uskonnollinen, veitsenterava alyltaan, samat tavoitteet ja unelmat mun kanssani (esim. kansainvalinen elama ja eri maissa asuminen, yhteiskunnan heikko-osaisten ja koyhien auttaminen jne), loistava huumorintaju ja saan nauraa joka paiva, nayttaa tunteensa, rauhanrakentaja, korkeasti koulutettu, soittaa pianoa, taiteellisesti lahjakas vaikka koulutukseltaan suuntautunut bisnekseen, hyvannakoinen, osaa pukeutua jne . jne.

Toki huonojakin puolia loytyy ja meillakin ollut omat vaikeat hetket, mutta silti kaikki tama yhteenlaskettuna, tekee miehesta taydellisen just mulle :)

Ja mista loysin? Yhteinen tuttava esitteli meidat toisillemme ja siita se lahti. Tahtia ei hidastanut edes huikean pitka valimatka ja pian menimmekin naimisiin ja seurasin miesta toiselle puolelle maapalloa.

Vierailija
29/29 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ulkomaalainen, sellainen joka puhuu ja pussaa, mutta testaa alussa että luotettava...ei mikään naistenmies... Pistä sitten kaikkesi peliin:D:D:D

Siis kavereitten kans voit pistää koville ja testata (tietysti niin ettei hän silloin tiedä juonesta/kavereista) että pystyt luottaan ja ei ole joka naisen perään.. Mul on keskieurooppalainen mies ja on pidetty yhtä 7 vuotta, paranee vaan päivä päivältä. MUTTA ole valmis itsekin panostamaan suhteeseen! Ehkä jokunen suomessakin ok, mut suurin osa hiljaisia juopontössyköitä, sori vaan;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi