Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
pienituloinen, 17 000 velkaa ja vauva tulossa
17.02.2009 |
olen raskaana ja maksettavana on vielä 17 000 euron velka, palkka n. 1500 euroa / kk. yritän maksaa paljon pois ennen äippälomalle jäämistä, ja äippärahan määrä jännittää/mietityttää, miten pärjään..paljonkohan se vauva maksaa, esim. pari ekaa vuotta? toivon toki tervettä lasta, ja kokkaan paljon itse, ja kirppari-ihmisiä olen. en halunnut rahallisesti vauvaa mitata, mutta kyllähän se toki mietityttää. mutta eiköhän sitä pärjää..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pärjäähän noin opiskelija vanhemmatkin yms...
Ja siis oletko yh? Olethan hakenut kaikkia tukia mitä voit saada? Tukia kannattaa tietysti hyödyntää jos on niihin oikeutettu.
Saatko minimi-äippärahan?
Tiedäthän,et jos sulla on vähennyskelpoisia menoja voit hakea pienempää prosenttia kuin se 20% mikä vähennetään kelan tuista??