Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raha-ongelma

Vierailija
17.02.2009 |

Onko teistä oikein, että eläkeikää lähestyvä isä antaa joka kuukausi parisataa euroa kohta kolmikymppiselle "opiskelijalapselleen", mutta ei säästä mitenkään kolmivuotiaiden kaksostensa tulevaisuutta varten?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapsilisän verran- kuten minäkin teen- 2 lasta

Vierailija
2/6 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä teenkin, tosin en pysty noin paljon. Mutta kun tässä ottaakin päähän periaate. Minusta kolmekymppisen opiskelijan pitäisi käydä esim kesätöissä ja ruveta elämään omillaan, Sen ymmärrän, että vanhemmat auttavat silloin tällöin, mutta joka kuukausi; en käsitä. Enkä käsitä sitäkään, miksei jo suht iäkäs isä ajattele, että nämä pienemmät muksutkin opiskelevat joskus. Ehkä tässä on mun puolelta tämmöstä uusperhekateutta, mutta ottaa vaan päähän, Ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit ehdottaa miehelle, tuota säästötiliä kaksosille

Vierailija
4/6 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos isä ajattelee auttavansa kaksosiaan SITTEN, kun he opiskelevatkin..

Vaikka kuinka kävisi kesätöissä, niin ei niillä rahoilla koko vuotta elä. Hienoa, että isä ymmärtää auttaa OPISKELEVAA lastaan, jos rahaa kerran löytyy ylimääräistä.

Vierailija
5/6 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista noi rahat sitten kun perinnön jako tulee aiheelliseksi, koita saada niistä jotakin dokumenttia, esim. tiliotteita tai vastaavaa

Vierailija
6/6 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin vain, että olen itsekin opiskellut, elättänyt itseni, eikä silloin paljon matkusteltu. Jos on varaa matkustella, on varaa maksaa muutkin kulunsa.