Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Isoveljet (lukiolaisia jo) järjesti 5v siskolle lomapäivän tänään
17.02.2009 |
Aamulla söivät lettuja (no ne oli kyllä valmiita Riitan herkun) ja hilloa, sitten menivät luistelemaan.
Luistelun jälkeen mäkkäriin.
Mäkkärin jälkeen lautapelejä ja pulkkamäkeen.
Sit saunaan.
Ja nyt lähtivät leffaan katsomaan Bolt tms.
terv. onnellinen äiti
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiva viesti, tuli hyvä mieli puolestasi!
Varmasti on ollut ihana päivä pikkuneidillä isoveljien kanssa; juuri niitä hetkiä, joita isompana muistellaan lämmöllä. Leppoisaa yhdessäoloa...
Ihanat lapset sinulla, ap!
Alue: Aihe vapaa
Oot kyllä hyvät pojat kasvattanu!