Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Mikä entisiltä köyhyysvuosiltasi onkin nyt yht'äkkiä ihanaa?
16.02.2009 |
Minä muistan ne pahimmat avoliittoajat, jolloin molemmat opiskeltiin, ja "valkoinen", leikattava makkara alkoi ällöttämään. Siis nämä kaikki gotlerit ja lauantaimakkarat ja muut.
Näiden meetwurstien, keittokinkkujen ja ohuiden leikkeleiden jälkeen ostettiin sitten gotleria ja ah miten hyvältä se maistui!!!
Kommentit (2)
Ehkä tulevaisuudessa muistellaan näitä aikoja lämmöllä, ja kivaa on nytkin.
Lapset ovat tukiperheessä pari päivää. Minä löysin kaapista viime kesäisen punkkupullon, joka on vielä kunnossa. Mies toi kaupasta meille sipsipussin. Laitetaan elämä risaseks:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
oltiin miehen kanssa opiskelijoita, asuttiin pienessä yksiössä ja venytettiin penniä. kerran opintotukipäivän alla seistiin kaupan pakastealtaalla pari euroa taskussa ja arvottiin mikä pakastepizza otettaisiin. seistiin varmaan pari minuuttia, ahdisti se rahapula. sitten suunnilleen samaan aikaan keksimme molemmat että hitto me mitään pakastepizaa syödään, mennään ravintolaan syömään hyvää ruokaa ja juomaan parit oluet, vedetään tili kunnolla miinukselle. ja niin tehtiin.
voi sitä vastuuttomuutta! se mahtava vapauden tunne kun voi iltapäivällä vaihtaa nälän ja rahahuolet päiväkänneihin oikeassa ravintolassa! :) en olisi silloin arvannut että tää yksittäinen muisto on vielä joskus selkeästi mun elämän onnellisin hetki.