Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmosten viikko 8

16.02.2009 |

Enpä ole ennen viikkoketjua aloittanut, mutta kerta kai se on ensimmäinenkin :) Ainakaan en pinoa nähnyt ja pakko päästä valittamaan.

Ei nimittäin taaskaan onnistunut. Huomenna on kp1. Tuhruttaa jo ja kaikki muut tuntemukset varmistaa tilanteen. En tiedä miksi toiveet latautui nyt niin korkealle ja pettymys on suuri. Inhottavaa. Masentaa vähän kaikki nyt. Töissä oli huono päivä, kaipaan jo kevättä, laihdutuskuuri tökkii (tai ei nyt kauhean pahasti) eikä sitä vauvaakaan taida tulla. Nyt tosiaan tuntuu siltä, että vauvaa ei tule meille enää koskaan. Ovulaationkin olen bongannut joka kuussa ja yleensä ihan tikuilla varmistanut ja silti ei vaan tule. Mikä tässä mättää? Onnellinen olen tietysti kahdesta, mutta kyllä ajatus, ettei koskaan enää tule vauvaa, harmittaa.

Parempaa loppuviikkoa minulle ja toivottavasti kenenkään muun viikko ei näin huonosti ole alkanutkaan :)

MammaMia huomenna kp 1 / 27-33, yk 9

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitskäx2: mä oon todella pahoillani, voimia!

Toivottavasti hailakka haamu oli oikeassa ja teille on tulossa perheenlisäystä :)

Joo, mä totesin, että mä ihan oikeasti oon tullut hulluksi! Kävin eilen katselemassa vaunuja ja ihan tosissani pohdin, että ostan jo sellaiset! Ihan uskomatonta, kuinka sairaaksi tää vauvakuume voi mennä. Ne on just sellaset, mistä oon haaveillut ja nyt ne on alennuksessa... oikeasti, eihän kukaan tervejärkinen ihminen edes harkitse vaunujen ostoa ennenkuin on edes raskaana!

Oletteko te kertoneet ihmisille teidän vauvatoiveistanne? Mä oon aika avoimesti kertonut, että kolmas on tervetullut :) ja sitten jos tärppää niin tuskin silloinkaan sitä salataan, tietoon se tulee kuitenkin.

Mieskin on innostunut, se sanoi jo aamulla, että tänään pitää taas... :D heh... miksi aika kulkee vauvakuumeisella näin tuskaisen hitaasti? vielä pitäisi ainakin 15, mielellään 20 päivää ootella kärsivällisesti! En mä osaa.

Swingfire kp 15/35(?) yk 2

Vierailija
22/47 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

NellaN: Onnittelut! Rohkaisevaa, että välillä tulee plussakin! Tätä palstaa lukiessa tulee välillä masennus, kun suht harvoin raskausuutisia tippuu. Tokihan me ollaan vaan liian malttamattomia tän aiheen tiimoilta...eikä otantakaan ole järin suuri.

Senny: Halauksia ja voimia sinulle. Itke itkut ja ole vihainen, se helpottaa.

Äitskäx2: Osanottoni. Voin vain kuvitella, miltä sinusta tuntuu. Olen viikoittain kuoleman kanssa tekemisissä, mikä on lannistavaa. Toivon sinulle paljon voimia surun kestämisessä!

ON: Ihme masennusfiilis. Raskausuutisia tullut ystäviltä, voi kun minäkin! En enää tunne nippailuja ovisaikaan, olenkohan menettänyt sen kyvyn, vai enkö ovuloi...Olisi kai aika tilata testejä.

Lotta, ei jaksa laskea päiviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,malttamaton oon.Veikkailin tota ovista tälle viikolle ja ihan liiaksi luotan siihen että olis jo tärpänny.Nyt eletään kierron 17.päivää ja vielä on ihan liian pitkä aika siihen ku mitään raskaus tuntemuksia vois tulla,kun ei se oviskaan välttämättä ole vielä ollut.Luulen sen kuitenkin olleen tiistaina(pidän sormet ja varpaat ristissä sen puolesta).

Mä olen ihan kauhea raskauskiihkoilija,tykkään olla raskaana(unohdan onnellisesti ne kaikki ikävät puolet siitä)tykkään jutella vauvajuttuja ja ah kaikkesta siihen liittyvästä.Olen sellainen äiti joka ei osaa puhua muusta kun lapsista,heh.Ihailen tuttujen vauvamahoja ja haaveilen omasta.Eilen googletin netistä tuntemattomien ihmisten mahakuvia(hetken mielenhäiriö) ja vauvakuume sai ihan järjettömän yliotteen minusta.Päätinkin että enää en tuntematomien masukuvia tiiraile.Seuraavana on oman mahan tiirailu..hope so!

Vierailija
24/47 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä todellakin näyttää ainakin toistaiseksi hyvältä. Toivoisin vain kovasti, että te muutkin kolmosen kuumeilijat liittyisitte plussanneiden joukkoon.

Erityisesti 2poj@näidin, Sennyn, eewokin ja Mammamian "kohtalot" ovat koskettaneet ja tuntuneet pahalta (toivottavasti muistin nimet oikein). Tuntuu, että teillä kaikilla on ollut yritystä jo enemmän kuin tarpeeksi, ja olisi aika jo saada hyviä uutisia huonojen sijaan. Toki kaikki muutkin kuumeilijat ovat mielessäni, joten älkööt kukaan loukkaantuko näistä puheista :-). Toiset vain jäävät paremmin mieleen...

Pidän teille kaikille peukkuja, jotta se toivottu käärö löytäisi tiensä teidänkin perheisiinne.

Nella, vieläkin epäuskoisena en uskalla kirjoittaa niitä viikkoja

Vierailija
25/47 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on plussa :) Tämän aamuinen testi, aivan selvä tulos. En tiedä kuinka tässä käy, kun sitä tuhrua on tullut. Eniten ma ja ti, eilen vähän ja tänään ei oikeastaan mitään. Pyyhkiessä sitä on ollut, sellaista vaalean ruskeaa (sori tämä kuvailu). Mutta olen nyt päättänyt iloita tästä. Jos sitten ultra parin viikon päästä (tai vuoto) jo aiemmin muuta kertoo, se on sen ajan murhe.

Eli hiphei minä olen raskaana. Vihdoinkin. Toivottavasti nyt menisi hyvin. Ei ole ollut ihan helppo tie ja pettymyksiä on ollut riittävästi. Tsempit siis erityisesti kaikille jo pidempään yrittäneille. Toki plussia toivon kaikille, parempi vaan, jos ei näin pitkään (tai vielä pidempään) tarvitse odottaa.

MammaMia rv hurjat 4+1

Vierailija
26/47 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea NellaN ja MammaMia! Varovaiset onnittelut myös sulle äitskäx2 ja osanottoni isäsi poismenon takia.

Toivottavasti te plussanneet vedätte meidät muutkin mukananne tuonne Odotus-puolelle! Itselläni olkaa olla jännät ajat käsillä. Nyt mennään kp 25/ 26-28 ja ajattelin testata huomenna, vaikka menkat ei viel ookkaan myöhässä. En kerta kaikkiaan jaksa enää odottaa.. Oireita olis vaikka muille jakaa, mut niin oli viime kierrossakin, enkä vaan ollut raskaana :-( , joten en pysty enää yhtään luottamaan omaan kroppaani ja tuntemuksiini.

Voi harmi Senny, noi tulokset olis saanu jäädä tulematta. Älä kuitenkaan vaivu toivottomuuteen. Kyllä kai niillä 15% vielä jotain saadaan aikaan?

T: Metsämansikka2, yk n. 5, kp 25/ 26-28

Vierailija
27/47 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea myös täältä NellaN ja MammaMia! =)

Osanottoni sinulle äitskäx2. Ja varovaiset onnittelut sinullekin.

Kukas kysyikään sinkistä.. En nyt muista, mutta annostus minulla on 15mg/päivä, mielummin eism. helokkiöljykapselien kanssa (imeytyy paremmin). Ja myös että sinkki otetaan "yksinään", siis ei monivitamiinissa. Vaikea kirjoittaa tällä hetkellä kun kuuntelen koko ajan kun lapset tuolla riehuu.. Tai kohta riehunta alkaa. Myyjä sanoi myös kun myi ensin minulle Tohtori Tolosen minvitamiinia (siinäö on kyllä a-vitamiinia), että voi ottaa sen lisäksi vielä sinkkiä (tulisi yhteensä jo 30mg/pvä). Mutta huomasin, että niin otettuna tuli pää kipeäksi, joten annostus lienee oli liian suuri. Nyt on kyllä muutenkin jomottanut päätä jo muutaman päivän.

En ehdi nyt muuta. Hyvää viikonloppua! :)

kp 25/28-30 *kera menkkajomotusten*

Vierailija
28/47 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menin etuajassa testaamaan. Nyt siis kp 26/26-28 ja testasin aamulla Clearbluella negan. Saas nähdä miten käy :-( Mielessä kaivertaa, et olis pitänyt näkyä jo, ainakin hailakka viiva, koska ton testin pitäis melko hyvin pystyä näyttämään + jo pari päivää ennenkin.

Hoh hoijaa, siirtyköhän mein vauvahaaveet taas kuukaudella. Pitäisköhän ottaa ens kuuksi ovistestit, niin näkis, että ovuloiko ja milloin. Limojen perusteella kyl olin paikantavinani oviksen tässäkin kierrossa.

Nyt kauppaan hakemaan jotain herkkuja viikonlopuksi. Punaviinipullokin olis tarjolla, mut en kuitenkaan taida uskaltaa ottaa lasia enempää. On tääkin.

Vierailija
29/47 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli älä ihan vielä heitä kirvestä kaivoon.

Onnea plussanneille, en muista nimimerkkejä :)

Mä luulen, et mulla on ovis tänään. On ollut melko kosteaa ja tossa kotimatkalla nippaili vatsaa siihen malliin, että ehkä jotain sellasta ois :) toivon ainakin. Varmasti tämäkin päivä hyödynnetään ;)

Tänään mulla taas oli elliepäileväinen päivä kolmannen suhteen, mietin kaikkea mitä vauva toisi tullessaan, mut silti... kyllä tää järjetön vauvakuume vetää sen kaiken ohi :)

Vierailija
30/47 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia.

Mites Äitskäx2, ootko testannut uudelleen?

Mulla vihloo/kuumottaa rintoja, rinnanpäät kipeätkin. Tätä on ollut kyllä niin monesti ennenkin ja silti täti kurvannut paikalle, mutta nyt kun varsinainen yritys oli tauolla, ei ollut mitään tuntemuksia. Ja onhan tää varmasti liian aikaista tuntea mitään. Välillä toiveet korkealla, välillä pohjalla.

Toisaalta, jos on pitkä kierto, vois ovis olla vasta nyt, siihen en kuitenkaan usko, koska on niin kuivaa...

2Poj@näiti; voishan päänsärky johtua myös siitä elimistön puhdistautumisesta?

Plussaonnea!

Bamboe kp 20/29-37

Vierailija
31/47 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, että tämä on kolmosta kuumeilevien pino. Onhan?

Meillä on siis -01 syntynyt tyttö ja -03 syntynyt poika. Pitkään olin sitä mieltä, että nämä on tässä. Mutta... Vuosi sitten alkoi tuntua, että kyllä minä sen kolmannen kuitenkin vielä haluaisin. Olin lapsesta asti haaveillut kolmesta lapsesta, mutta kaksi lasta 1v10kk:n ikäerolla teki tehtävänsä ja meni vuosia ilman minkäänlaisia haaveita.

Miehelle kerroin hullut ajatukset vuosi sitten. Hän mietti asiaa aikansa ja sanoi sitten, että hänestä meille ei "mahdu" enää yhtään lasta. Noh, minä sitten pohdin, että pystynkö "alistumaan" miehen tahtoon. Muutamaa kuukautta myöhemmin mies kuitenkin ihan hiukan rivien välistä antoi ymmärtää, ettei olekaan ihan ehdoton. Ja pari kuukautta sitten mies alkoi katsella autoja, koska mun autoni piti vaihtaa uudempaan. Siinä vaiheessa alkoi kysellä, että vieläkö sen pitää olla farmari, jotta vaunut mahtuu kyytiin =)

No, nyt on auto vaihdettu ja ehkäisykin jätetty pois...

Olisi kiva kuulla teistä muista kolmosta odottavista, mistä olette ja minkä ikäisiä yms. Ja onko teillä pelkoja? Mua jotenkin paljon enemmän pelottaa nyt kaikki mahdolliset sikiöpoikkeavuudet, oma kunto, synnytys yms. kuin ennemmin.

Vierailija
32/47 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa. Toisaalta ei meillä yritystä nyt vielä oo kovin kauaa takana. Kierukan otatin pois syyskuussa. Jokainen kuukaus vaan tuntuu niin pitkälle. No, kävin sitten heti tänään ostamassa ovistestit tätä kiertoa varten. Nyt on ruvettava "nostamaan panoksia".

t: Metsämansikka2, kp 1/26-28, yk 6

Vierailija
33/47 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet löytänyt oikean porukan :-). Kolmosta kuumeilevia ollaan.

Mulla on -02 ja -05 syntyneet tytöt. Tytöillä ikäeroa 2v1kk (koska esikoinen synt. joulukuussa ja nuorempi tammikuussa). Mä olin myös sitä mieltä jonkin aikaa, että kaks lasta riittää. Toi suht pieni ikäero aiheutti varmaan mullekin silloin sen tunteen. Olin kotona reilut 3 vuotta ja halusin jo kovasti töihin, sen verran raskasta oli. Nyt mieli on muuttunut. Haluaisin sittenkin vielä sen kolmannen. Mies ei oo vauvakuumeen kourissa, mut ei laita vastaankaan. Mun mielestä olis ihana vielä kerran kokea se kaikki. Tyttöjenkin kanssa on jo suht helppoa ja esikoinen on lähdössä syksyllä kouluun. Oon ehtiny olla nyt 3 vuotta töissä ja "nauttia" tästä työn ja perhe-elämän yhteensovittamisesta... Tuntuis oikeestaan huojentavalta jäädä taas joksikin aikaa kotiin. Olis se esikoisen kannaltakin hyvä, että kotona olis joku. Esikoiselle on kyl nyt haettu iltapäiväkerhopaikaa, koska eihän tässä ehdi enää saada laskettua aikaa syksylle... nyt mennään jo joulukuulle tai siitä eteenpäin...

Asutaan pk-seudulla ja itsellä ikää 33v ja miehellä muutama vuosi enemmän.

Vierailija
34/47 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mulla =) Ja selvästihän metsämansikka ja juhannusruusu kuuluu samaan sarjaan =D

Mulla kans ikää 33, mies on samanikäinen. Ite olin kotona lasten kans reilut 3 vuotta, mutta sitten oli pakko päästä ensin osa-aikatöihin ja sitten kokonaan. Nautin lasten kanssa olemisesta, mutta asutaan syrjässä ja alkoi seinät kaatua päälle ja aikuiskontaktit olla liian vähissä.

Meillä mies on nykyään täysillä mukana, onneks. Toivon mukaan myös onnistaa ja kaikki menee siedettävästi, mua kun tuntuu pelottavan kaikki mahdollinen. Edelliset synnytykset on olleet hankalia ja kaikenlaiset asiat jännittää jo kovasti etukäteenkin.

Meillä poika menee eskariin syksyllä ja olisin mielelläni kotona silloin kun poika menee kouluun...

Vierailija
35/47 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen kiertoon sitten vain :( tylsää, kun tulee näitä ei niin odotettuja uutisia.

Meillä on miehen kanssa ollut kyllä nyt yritystä ihan kunnolla. Ollaan tosiaan jo vaunujakin katseltu... ja mieskin on ihan mukana niitä katselemassa :) peittoja heiluteltu joka päivä ja jatkuu ainakin viikon vielä, ettei vahingossakaan mee ohi otolliset päivät jos ovis on myöhässä. Itse omien tuntemusten pohjalta sanoisin sen olleen eilen tai tänään, vaikken kyllä mitään "ovislimoja" oo tunnistanutkaan.

Mulla on gyne aika tossa maaliskuun alussa ja jos pystyis oleen kärsivällinen pyytäis niitä ottaan veritestin niin sit tietäis :) tosin jos yhtään itseäni tunnen niin dpo 10 testaan varmasti :D ja lasken, et ovis oli eilen... voi kun pystyis oleen ajattelematta koko asiaa!

Tosta mietinnästä... oon tän kolmannen kohdalla miettinyt joka asiaa paljon enemmän, jotenkin pelottaa just et jos se vauva ei ole terve, jos sitä joutuu odottaan pitkään, miten raha-asiat menee ja tila yms. mut jotenkin vaan tää vauvakuume on jo niin kova, et on vaan todennut, että eiköhän me pärjätä.

Ja esittelyä, minulla on 03 syntynyt poika ja 04 tyttö :) itsellä ikää 26v ja miehellä muutama vuosi enemmän.

Nyt laittaan nukkuun noita kahta vanhempaa... huh, tänään taas ollut sellanen päivä, et on hermot mennyt useamman kuin kerran ja pohtinut, että hullu sitä on, et kolmannen tahtoo... ja silti on noi vaan niin ihania :)

Swingfire kp 17/35 yk 2

Vierailija
36/47 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurenmoiset onnittelut MammaMialle ja Nellalle plussista. Ihanaa, että yleensä joku joka kierrolla raskautuu. Antaa voimia aina seuraavalle kierrolle itselle.

On mennyt todella tämä kierto suht hiljaiselossa. Pari kertaa olen kirjoitellut, mutta kun se miehen roikale lähti työmatkalle just silloin, kun oli ovis tulossa, niin tuntui, että täm kierto on niin menetetty tapaus. Nyt olen varmaan tulossa just hulluksi, koska eilen tuntui siltä, että jotain lorahtelee välillä housuihin, joo valkovuoto oli selkeästi runsaampaa ja tän päivän on jotain aivan kummallisia "kipuja" tai ei varsinaisesti kipua, mutta jotain kummallisia tuntemuksia tuolla alamahalla. Tuntuu ikäänkuin jotain siellä tapahtuisi, pistelyä ja jotenkin "venymistä", ja jotenkin tuli sellainen olo, että hitto, nyt taisi sittenkin tärpätä. Eli toisin sanoen. Viikon päästä pitäis alkaa menkat ja jos ne alkaa niin nyt kyllä tullaan korkealta ja kovaa alas.

Tässä kierrossa on kyllä ollut aivan muut asiat mielessä kuin vauva. Hain työnantajaltani hoitovapaan (päättyy 12.4.) jatkoksi opintovapaata vuoden loppuun, koska tarkoitus on, että muuttaisimme täältä ulkomailta takaisin Suomeen vuoden vaihteessa. No, pomo ei myöntänytkään sitä ja mä aloin jo järjestellä 2 päivässä päivähoitopaikkaa lapsille huhtikuun alusta ja miettimään elämää maapallon toisella puolella miehestä/lasten isästä. Kun sit selvisi, että työnantajan olisi lain mukaan pitänyt antaa mulle se opintovapaa, mutta niillä on mahdollisuus lykätä sitä 6 kuukaudella. Eli ei siinä tapauksessa hyödyttäisi meitä. Huomautin tästä asiasta työnantajalleni, mutta nyt odotan vastausta heiltä ja jotain oikaisua päätökseen ja antavatko mun oikeasti pitää opintovapaan vuoden loppuun vai lykkäävätkö sitä ja mä järjestän pikamuuton ja aikamoisen stressin koko perheelle. Olisin tosi innoissani menossa töihin, koska nyt reilu 4 vuoden kotiäitiura on tuntunut jo jonkin aikaa eletyltä vaiheelta ja mielelläni menisin nyt töihin. Nyt jos sit oliskin raskaana, niin voihan pieksut sentään. Homma sen kuin monimutkaistuisi.Pää on ihan sekaisin.

Sorry vähän aiheen ohi meni tuo viimeinen kirjoitus, mutta on niin iso juttu, että oli pakko kirjoittaa ja vaikuttaa niin kaikkeen.

Ihanaa viikonloppua kaikille ja puuhailuintoa ja hermoja piinailuun!

Emu, yk3, 20/26

Vierailija
37/47 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille! Tuntui jo hiljaiselta sillä saralla...

Äitix2: suuret osanotot suruunne. Meillä on lapsilla vaari, joka on tosi tärkeä ja varmasti kaikkein läheisin...ymmärrän surusi, voimia teille kovasti toivon.

Pahoittelut myös kaikille ikäviä uutisia saaneille.

Olen pitänyt nyt myös täysin lomaa näistä vauvajutuista ja hyvää on tehnyt! Ollaan hiihdetty lasten kanssa koko viikko ja ulkoiltu. Tällä hetkellä jopa tuntuu, että eipä haittaa vaikka vauvaa just nyt ei tulekaan.

Mulla tilanne se, että ovistuntemuksen perusteella odotan ens la (noin) kuukautisia, silloin tulisi 4 vko varh. kmstä.

Ovisaikaan ehdittiin vain kerran vällyihin ja tahallaan jätettiin väliinkin. Nyt just perään ei ainakaan jaksais pettyä taas.

Piti muuten kommentoida, että olen aina syönyt pillereitä, lapsista pientä taukoa ja joka kerta kun olen lopettanut niin kuukautiset ovat tulleet ajallaan eikä lopettaminen ole muutenkaan aiheuttanut mitään muutoksia (paitsi talinerityksessä).

pp kpt ??

Vierailija
38/47 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna taasolisi mentävä töihin... Plääh! No, onneksi näin kevättä kohti mentäessä valo lisääntyy ja aamutkin on valoisampia. Kyllä se kesä vielä koittaa!

Onnea kaikille teille, jotka olette plussailleet! Kyllähän taas muutaman haaveilijan toive on toteutumassa, se antaa uskoa muillekin! Itse en edes vielä osaa olla "kateellinen" teille plussanneille, tämä meidän haaveilu kun on vielä niin alussa, että olisi suorastaan epäreilua, jos heti ekasta kierrosta olisi tärpännyt, varsinkin kun en edes tiedä, miten tosissaan mies vielä on tässä mukana... Ei siis ole perunut mitään, mutta ei se taida tajuta, että mä oon itse jo näin innolla mukana. No mutta rauhallisin mielin tässä katsellaan.

Mulla siis alkoi ne menkat vihdoin torstaina, eli kp 33. Koskaan en ole niin paljon odottanut menkkoja. Tiesin siis, että raskaana en voi olla, kun testasin negan kp 32. Sitten vaan odotin, että alkais jo, niín pääsis laskemaan taas kierron päiviä (vaikka se onkin ärsyttävää hommaa!!!) Eli nyt elellään näitä tylsiä alkupäiviä... No, jotenkin ihanaa myös välillä hiukan hengahtää vauva-ajatuksista. Olisinkohan niin hassu kuitenkin, että ostaisin ovistestejä tälle kuulle? Ihan vaikka mielenkiinnosta, että miten se ovis osuu, kun en ole ennen niitä testejä tehnyt. Olen iloinen, ettei pari vuotta syötyjen pillereiden lopetus nyt sitten sotkenutkaan kiertoa. Ennenkin on eka normaalikierto pillereiden jälkeen hieman venähtänyt.

Juhannusruusulle tervetuloa mukaan! Mulla on ainakin tosi paljon samantyyppisiä pelkoja tämän kolmannen kohdalla. Välillä meinaa epäilyttää koko juttu, mutta sitten taas iskee kova hinku kokea se koko vauvarumba vielä kerran. Mun mies aina heittää, että varmaan jos saataisiin vielä se kolmas, alkaisin ajan myötä hinkua neljättäkin, mutta mulla on jotenkin niin vahva fiilis siitä, että en kyllä enää sen kolmannen jälkeen jaksaisi. Olen aina haaveillut kahdesta tai kolmesta, mutta neljäs tuntuisi jo ihan suurperheeltä... Olen itse siis 29-v., mies samaten. Ja lapset (2 tyttöä) on -04 ja -06.

No mutta, positiivista mieltä jälleen meille kaikille!

H_Ö_P_Ö

yk 2, kp 4/28-30 (ainakin yleensä)

Vierailija
39/47 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa uusille kuumeilijoille!

Itselläni ajatus kolmannesta melko jatkuvasti taustalla, mutta ei sitä kunnolla kerki ajattelemaan. Enkä haluakaan liikaa ajatella, sen verran epävarma olen, onnistummeko ikinä, eli helpostikin pystyn olemaan katselematta potkupukuja-vaunuja-vauvamahoja. Hetken hulluudessa tilasin viime kuussa latikkoon muutamat raskaustestit, mutta en tunne mitään kiusausta niitä tehdä hyvin aikaisessa vaiheessa, pikemminkin pelottaa se hetki, kun oikeasti voi raskautta epäillä ja pitäisi tehdä testi ja se olisi silti nega... tai pahempi vielä, olisi haamu/plussa ja silti menisi vielä kesken.

Ja silti haluaisin lapsen, heti kun annan itselleni luvan ajatella tätä (eli tulen tänne lukemaan) tule surullinen kaipu sydämen seutuun!

Terveisin,

Mirabel yk.2 KP 23 / ???

Vierailija
40/47 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuun suuri osanotto suruun Äitix2!

Ja valtavan suuret onnittelut plussanneille, ihanaa kun näitä uutisia tulee. Lisäksi vielä tervetuloa uudet kuumeilemaan!

ON: Kaksi r-testiä tehty ja molemmat nega. Tätin piti tulla tänäaamuna, mutta ketään ei näy ei kuulu. Yleensä jo kp 25 näkyy pientä tuhrua, nyt ei mitään. Hittolainen, saisi kyllä vuoto alkaa, niin pääsisi uuteen kiertoon. Tähän saakka menkat on kyllä alkanut kellon tarkkuudella, kun olen noita Teroja popsinut. Mikä lie nyt sitten pidättelee, kun en kerran raskaanakaan ole.

Tänään käytiin perheen kesken laskiaisriehassa. Esikoinen laski pyllymäessä ja pikkumies nukkui tyytyväisenä vaunuissa. Muuten oli tosi kivaa, mutta inhottavan kylmä tuuli puhalsi. Jospa tästä vielä lähdettäisiin vähäksi aikaa luistelemaan.

Marju, yk 5 tai 6 kp 26/26