Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kieltäytyä kauniisti ja kohteliaasti Partylite-kutsusta?

Vierailija
16.02.2009 |

En pidä tuoksukynttilöistä ja ne kynttilätelineet ym. eivät muutenkaan ole mieleeni. En viitsi maksaa järjetöntä hintaa tuotteista, jotka eivät miellytä silmääni. Miten sanoisin tämän loukkaamatta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten menet ja et osta mitään, koska et osaa päättää, kun ne on kaikki niin ihania.

En pidä tuoksukynttilöistä ja ne kynttilätelineet ym. eivät muutenkaan ole mieleeni. En viitsi maksaa järjetöntä hintaa tuotteista, jotka eivät miellytä silmääni. Miten sanoisin tämän loukkaamatta?

Vierailija
2/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet pääse, eikai sitä sen kummemmin tarvi selitellä. tais itten menet etkä osta mitään, ei sieltä mikään pakko mitään ole ostaa.

Vierailija
4/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä sitten taas.

Näin olen sanonut itse ja kaikki ovat ymmärtäneet hyvin.

Vierailija
5/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

/olen tuoksuille niin herkkä, että tulee päänsärkyä.

Vierailija
6/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai keksit jonkun muun menon. Tai sitten sanot niin kuin tässä. Jos siitä loukkaantuu, niin on ihme tyyppi.

Vierailija
7/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska saan astmakohtauksen siitä hajusta. Sano, ettet valitettavasti kestä niitä hajuja.

Vierailija
8/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sopinut muuta menoa. En saa lapsenvahtia. Mieheni on sopinut yhteisen kyläilyn/menon meille. Olen lupautunut lapsenvahdiksi. Olen kipeänä. Rahatilanteeni on huono, ei ole varaa ostaa...................................................