Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veikatkaa, mitä naapurin mies touhuilee päivisin! Hän ei lähde aamuisin minnekään,

Vierailija
16.02.2009 |

mutta poistuu kotoaan päivän aikana 2-4 kertaa. Hän lähtee aina autolla, eli mistään kävelylenkeistä ei ole kyse. Hän on poissa 1-3 tuntia kerralla.

Ainakaan säännöllisessä päivätyössä hän ei näytä olevan. Ehkä hän on työtön tai työskentelee kotona, mutta mitä ovat nämä joka päivä toistuvat, lyhyet reissut autolla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meidän tapauksessa mies tekee töitä kotoa käsin, käy välillä työtapaamisissa kaupungilla, tietysti myös joskus kaupassa, salilla jne.

Vierailija
22/26 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampikin asiakaskäynti, joinakin taas ei yhtään. Mutta silloinkin toki poistun välillä kotoa/työpaikalta, käyn kaupassa, kampaajalla, lääkärissä, hoitamassa pankkiasioita jne. Mutta minä olen ihmetellyt sitä, että kun sinä naapurin kotiäiti, et tunnu käyvän missään? Istut vaan ikkunassa kyttäämässä minun menojani? Epäilyttävää.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yrittäjä ja toimii toistaiseksi ihan kotoa käsin käy päivän mittaan asiakas käynneillä ym. töihin liittyvillä käynneillä, kaupassa, parturissa, kuntosalilla, hakemassa minut töistä, lapset hoidosta, valokuvat valokuvaamosta, pankissa, kioskilla, vakuutusyhtiössä jne. jne. Miten kenelläkään riittää mielenkiinto ja aika kytätä toisten elämää?:0 Pieni vinkki: Hanki oma elämä ja tee siitä hyvä!

Vierailija
24/26 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ketä kiinnostaa?

Vierailija
25/26 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tietää parhaiten

Vierailija
26/26 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi käydä kaupassa päivittäin (minäkin käyn) ja sitten vaihtelevasti:

työkkärissä, työhaastatteluissa, kuntosalilla (meillä mies käy 4x viikossa), kirjastossa, tapaamassa kavereitaan, työvalmennuksessa,tekemässä muita ostoksia kuin ruokaostoksia. Jne jne.