Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään ollut kuukausia kestänyt silmätulehdus? Mulla on lokakuun lopulla

Vierailija
16.02.2009 |

alkanut silmäoireilu: aamulla kovaa rähmää ja hiekan tunne silmissä. Sain useamman tippakuurin ja tuo kova rähmiminen hävisi. Kuitenkin nyt on jo pari kuukautta silmistä voinut vanupuikolla vetää sellaista venyvää, kirkasta eritettä. Eli viittaisi allergiseen tulehdukseen, mutta kun en ole edes allerginen millekään. Silmät ovat myös kuivat. Nyt laitan 2-3 eri tippaa edelleen, kosteuttavaa, allergiaoireisiin, sekä lääketippaa:/ Aamuisin silmät ovat tosi kuivan oloiset. Silmälääkärillä on käyty ja ei näytä nuo hänenkään määräämät tipat ja salva yöksi auttavan:(((

Mitä mä teen????

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vanhan ketjun avaaminen, mutta aloittajan silmäoireet täsmäävät omiin erittäin hyvin.

Syyskuussa alkoi rajulla ilmeisesti bakteeritulehduksella, joka lieveni antibioottitipoilla, mutta ei poistunut kokonaan edes kolmella kuurilla.

Nyt käyttänyt viimeiset kaksi kuukautta kostuttavia silmätippoja, sekä saanut negatiiviset tulokset silmäpolin labrakokeista, kenelläkään muulla ollut vastaavaa tilannetta ja jos on niin miten parantunut? :/

Vierailija
22/22 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistäsi. Tarinasi kuulosti tosi tutulta. Olen aina ollut herkkäsilmäinen ja viimeisen vuoden vasen silmä on vuotanut lähes koko ajan. On huuhdeltu ja kokeiltu erilaisia tippoja. Viimein sain lähetteen silmäpolille ja aika on parin viikon kuluttua. Olen tässä aprikoinut, mennäkö vai ei, kun yksi lääkäri epäili putken toimivuutta, jos kyseessä on ahdas kyynelkanava.

Koska putkesta ei kertomasi mukaan ole pahemmin haittaa, aion mennä. Sittenpähän sekin on kokeiltu. Olisi kiva kuulla tuloksistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan