Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Googlen hakuhistoriassa luki "prostitutes in prague" ja mies on menossa työmatkalle Prahaan...

Vierailija
16.02.2009 |

Hitto. Olen niin raivoissani, että en osaa edes itkeä!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyl ottais kumpaakaan!! Tollot!!!

Mä olen sun kanssas ihan samaa mieltä.

Jos pitäisi valita huorissa käyvä tai suhteessa pettävä, niin valitsisin mieluummin sen huorissa käyvän. Eipähän oisi ainakaan tunteita mukana, pelkkää seksiä vaan..

Vierailija
22/37 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jösses

heitä helvettin se mies

funtsi vähän mitä tauteja se sulle tuo siltä matkaltaan??????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suojaa niiltää 100%. Yöks, yöks, yöks mikä juttu ap:lla.

Vierailija
24/37 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin hyvinkin kuvitella että mieheni (joka tekee usein ulkomaanmatkoja töissä) työkaverit lähettäisivät hänelle vitsinä sähköpostilla linkin Prahan prostituoituja käsittelevään pätkään (You Tube). Vitsailisivat miehet keskenään että muistathan tämän kun menet sinne matkallesi ;).

Mutta minäpä luotankin täysin mieheeni ja olen siksi av-ihmisten mielestä täysi tampio.

Vierailija
25/37 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ay-reissujen myötä huomannut että ikään katsomatta n. puolet varatuista miehistä pettää puolisoaan jollain tasolla.

Usein näihin reissuihin liittyy alkoholi jossain määrin, jotkut juovat oikein kunnollakin.

Mutta olen nähnyt muutamien naistenkin osalta tätä samaa käytöstä,

kun sama porukka tapaa joitakin kertoja vuodessa niin on syntynyt jo ns. "vakiopareja" jotka viettävät yöt keskenään vaikka olisivatkin varattuja :(

Vierailija
26/37 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,sanoppas miehellesi että testit odottaa kun hän palaa.Sano myös että jos saat pienenkin vihin rahan käytöstä huoriin (pyydä kaikesta ostamastaan kuitti) niin teidän kotona tulee mies huora joka kyllä sut hoitelee :)

Vierailija
27/37 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sun kanssas ihan samaa mieltä.

Jos pitäisi valita huorissa käyvä tai suhteessa pettävä, niin valitsisin mieluummin sen huorissa käyvän. Eipähän oisi ainakaan tunteita mukana, pelkkää seksiä vaan..

Mutta se kortsu idis oli mainio! Laitat laukun päällimmäiseksi ja eiköhän tuu häntä jalkojen välissä kotiin...Sen jälkeen passitat ukon sukupuolitautitesteihin ja sassiin...

En kyllä ukkoa jättäis jos lapsia olisi. Laittaisin vain kovasti kärsimään.

Vierailija
28/37 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin pari yötä eräässä kotimaisessa lomakohteessa, koulutusta, ruokailua, tanssia ja juomia.

Jaoin huoneen erään naisen kanssa (lehtiyhtiön sihteeri) ja hän toi siihen huoneeseen miehen joka oli lehtiyhtiön pomoja. Panivat siinä aivan estoitta.

LIsäksi muitakin vipinöitä oli tuon lisäksi porukassa joista osa tunsi jo pidemmän aikaa toisensa.

Lisäksi olen ollut todistamassa lukuisia tilanteita joissa avioliitossa oleva mies tai nainen pettää puolisoaan. Pikkujoulut on pahoja. Yleensäkin reissutyö on sellainen jossa on tilaisuuksia ja niitä hyödynnetään surutta.

Vierailija
29/37 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niin haluaa.

Vierailija
30/37 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyseinen haku oli tehty GOOGLELLA. Ei siis tullut selaimen osoiteriville vaan Google hakuriville...

Mä voisin hyvinkin kuvitella että mieheni (joka tekee usein ulkomaanmatkoja töissä) työkaverit lähettäisivät hänelle vitsinä sähköpostilla linkin Prahan prostituoituja käsittelevään pätkään (You Tube). Vitsailisivat miehet keskenään että muistathan tämän kun menet sinne matkallesi ;).

Mutta minäpä luotankin täysin mieheeni ja olen siksi av-ihmisten mielestä täysi tampio.

Vierailija
31/37 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vain kiertää ongelman eikä ratkaise kyllä yhtään mitään! Mitäs ens kerralla? Aiotko kieltää kaikki työmatkat? Kyllä härkää tarvii ottaa sarvista kii ja puhua itse ongelmasta!

mä kyllä sanoisin miehelle suoraan että tiedän hänen googlettaneen että mistä saa maksullista naista työmatkalla.

Ja jos hän ei peru työmatkaansa (johti se irtisanomiseen tai ei) niin suhteemme on ohi. Piste.

Vierailija
32/37 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huorat on paremmin suojattu kuin satunnaiset naiset!! Harva huora panee ilman kortsua vrt. jotain ehkäisykapselia käyttävä naiskollega. Ellei sitten mee ihan katuh.tasolle kait ne tekee ilman.

ei suojaa niiltää 100%. Yöks, yöks, yöks mikä juttu ap:lla.

Vierailija
33/37 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelis jos ei omakin mies kävisi joskus vieraissa, kun kahden alle 2vuotiaan lapsen äitinä halut on huomattavasti vähenneet. On siis myös omaan napaan katsottava jos mies pettää. Meillä ei kuitenkaan onneksi tällaista ole koskaan ilmennyt.

Vierailija
34/37 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi surullista, että joitakin miehiä kiehtoo pettäminen a vielä prostituoidun kanssa. Se alue sisältää niin paljon hyväksikäyttöä ja traagisia ihmiskohtaloita. Miten joku haluaa kirjaimellisesti työntää itsensä sellaiseen pahoinvointiin...

Huonossa suhteessa ei tarvitse pysyä edes lasten tai avioliiton takia. Ja huonohan se on, jos pettämistä esiintyy. Se aiheuttaa vain kärsimystä kaikille osapuolille. Parempi yksin ja tasapainossa kuin vihanpito ja kuristusote toimimattomassa liitossa.

Huorissa käyminen on mielestäni monin verroin irvokkaampaa ja julmempaa kuin esim toiseen "ihastuminen", joka kuitenkin on inhimillistä. Toki silloinkaan ei liiton jatko tule usein kysymykseen. Tunteita voi ihmisille tulla ja mennä, mutta jos pettäminen (seksi) itsessään on se juttu tai naisvartalon hyväksikäyttö prostituution muodossa, silloin mukana on hankalia elementtejä.

Alkuperäinen: ole rehellinen itsellesi ja tunteillesi!

Vierailija
35/37 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin pirun helppoa. Halukkaita löytyy joka puolelta ;)

Vierailija
36/37 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyseinen haku oli tehty GOOGLELLA. Ei siis tullut selaimen osoiteriville vaan Google hakuriville...

Jos linkki ei toimi niin ainakin minulla on tapana kopioida sopivat hakusanat Googleen. Muutenkin menen tutuillekin sivuille Googlen kautta koska se on helpointa. Joka tapauksessa ihan "turvallisiakin" selityksiä tuolle haulle voi olla.

Toki moni pettää, en sitä kiellä. Minä en kuitenkaan jaksa miestäni vahdata. Esim. Joskus hieman pisti silmään kun sivulle ilmetyi linkki paikkakuntamme maksullisiin naisiin kun surffailimme miehen kanssa netissä. Huomasin kuitenkin että samalle sivustolle omalta työkoneeltani ensimmäisen kerran mennessä tuli tuo sama linkki automaattisesti. Ei siis ollut mies etsinyt kaupunkimme huoria.

Kerropa ap sitten miten asia lopulta meni? Mitä mies sanoi (esittikö mitään järkevää selitystä)?

Vierailija
37/37 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lähes iskemätön Windows (ei minkäänlaista sivuhistoriaa missään) ja kokeilin syöttää tuon prostitutes in Prague.

Valitettavasti näyttää siltä, että sen sanayhdistelmän on ap:n koneelle syöttänyt ap:n mies itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi