Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Googlen hakuhistoriassa luki "prostitutes in prague" ja mies on menossa työmatkalle Prahaan...

Vierailija
16.02.2009 |

Hitto. Olen niin raivoissani, että en osaa edes itkeä!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano että sulla on todiste

Vierailija
2/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano että sulla on todiste

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keltainen post-it -lappu, jossa lukee "for the prostitues in Prague".

Vierailija
4/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivatte noita huorissa käyviä miehiä? Ite en koskis tikullakaan.

Vierailija
5/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurja juttu kylläkin, ota puheeksi miehen kanssa heti tai sitten pakkaa tosiaan se paketti kumeja mukaan tuolla post-it lappusella. Voi olla että vie himot mennessään. Ja kotona pääset näkemään monta kumia jäljellä..

Muuten, ei ole mitään epätavallista pettävissä ukoissa, valitettavasti. Käyn toisinaan työmatkoilla (mies)kollegoiden kanssa (naimisissa olevia miehiä) ja illan tullen ravintolassa syönnin päätteeksi käydään usein lasillisella josta miehet sitten lähtevät ilotaloihin kun minä suuntaan hotellille. Että sitä vaan kun ihmiset täällä kauhistelee pettäviä miehiä, niin ihan tavallisia perheenisiä nuo tuntuvat olevan. Alkuun oli aika järkytys huomata kuinka nopeesti se sormuksen paino siinä nimettömässä unohtui kun maa vaihtui.

Vierailija
6/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt 15 vuotta miesvaltaisessa työpaikassa. En valitettavasti tiedä kovinkaan montaa miestä, jonka en olisi nähnyt vähintään pussailevan vieraan naisen kanssa pikkujouluissa yms. firman juhlissa. Monet myös avoimesti rehentelevät naisillaan! Itsekin olen naimisissa ja kaikki varmasti tietävät sen. Silti yksi jos toinen miehistä on yrittänyt iskeä - onnistumatta. Pahin tapaus oli sellainen, joka oli mennyt naimisiin kaksi viikkoa aiemmin!

Tosi kurja juttu kylläkin, ota puheeksi miehen kanssa heti tai sitten pakkaa tosiaan se paketti kumeja mukaan tuolla post-it lappusella. Voi olla että vie himot mennessään. Ja kotona pääset näkemään monta kumia jäljellä..

Muuten, ei ole mitään epätavallista pettävissä ukoissa, valitettavasti. Käyn toisinaan työmatkoilla (mies)kollegoiden kanssa (naimisissa olevia miehiä) ja illan tullen ravintolassa syönnin päätteeksi käydään usein lasillisella josta miehet sitten lähtevät ilotaloihin kun minä suuntaan hotellille. Että sitä vaan kun ihmiset täällä kauhistelee pettäviä miehiä, niin ihan tavallisia perheenisiä nuo tuntuvat olevan. Alkuun oli aika järkytys huomata kuinka nopeesti se sormuksen paino siinä nimettömässä unohtui kun maa vaihtui.

Vierailija
7/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kyseessä "vaan" pettävä mies, vai pettävä mies joka käy huorissa....

Vierailija
8/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo pikkujouluissa pettäminen!

Nuorempana olin yhdessä tehtaassa töissä, ja menin sitten pikkujouluihin.. huhhuh mikä meininki! Kyllä ne naiset oli enemmän aktiivisia kuin miehet, muutama siideri niin naiset kävi hyvin kuumina kaikkeen mikä siellä liikkui. Miehet olivat hiljaisempia.

Vierailija
9/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista se on tälläisenä naisvaltaisessa työssä olevana edes kuvitella mitä se oma mieskulta tekee firman juhlissa :((

Olen työskennellyt 15 vuotta miesvaltaisessa työpaikassa. En valitettavasti tiedä kovinkaan montaa miestä, jonka en olisi nähnyt vähintään pussailevan vieraan naisen kanssa pikkujouluissa yms. firman juhlissa. Monet myös avoimesti rehentelevät naisillaan! Itsekin olen naimisissa ja kaikki varmasti tietävät sen. Silti yksi jos toinen miehistä on yrittänyt iskeä - onnistumatta. Pahin tapaus oli sellainen, joka oli mennyt naimisiin kaksi viikkoa aiemmin!

[

Vierailija
10/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...yhtä paljon minua vitutti, kun hakuhistoriassa luki Munich personals ja Munich Sex ja Muncheniin oli mies tosiaan työmatkalle menossa. Mitään ei koskaan myöntänyt, vaan taitaa olla nykyajan aviomiehillä muotia moinen paska... Tsemppiä!

Vierailija
11/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi valita huorissa käyvä tai suhteessa pettävä, niin valitsisin mieluummin sen huorissa käyvän. Eipähän oisi ainakaan tunteita mukana, pelkkää seksiä vaan..

Vierailija
12/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh.

Eli susta on parempi että mies käyttää toista ihmistä välineenä ja on osaltaan mukana tukemassa ihmiskauppaa? Mieluummin pettäjä, siinä on ainakin molemmat osapuolet vapaaehtoisesti mukana ja suhde todennäköisesti tasa-arvoinen.

Vierailija
13/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä sanoisin miehelle suoraan että tiedän hänen googlettaneen että mistä saa maksullista naista työmatkalla.

Ja jos hän ei peru työmatkaansa (johti se irtisanomiseen tai ei) niin suhteemme on ohi. Piste.

Vierailija
14/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen mies on kyseessä? Siis ikä, koulutus, harrastukset, perhe, ulkonäkö? Musta on tosi outoa, että prostituutiota on ylipäätään olemassa, siis keitä ne käyttäjät oikein on? siksi kiinnostaa, millainen mies on kyseessä.

Vierailija
15/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toi "for the prostitutes in Prague"-lappu kondomipakettiin on todella hyvä idea! Ja että se ap:n mies on vielä niin pönttö, ettei tyhjennä hakuhistoriaa! Joku kun vielä vääntäisi mulle rautalangasta että mitä säihkettä niissä huorissa on, kun se ei mene mulle jakeluun ...

Vierailija
16/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä nyt helvetissä mitä se ukkos oikein meinaa... Jos et tykkää ajatuksesta että se ravaa huorissa niin anna kenkää!

Ihme lussuja meissä naisissakin....

Vierailija
17/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ekaksi googlen haulla esiin kun etsii prostitutes in prague. Mutta ei se kyllä mikään bändin nimi ole.

Vierailija
18/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin noin tyhmä, etten tietäisi, että google tuo esille automaattisesti eri hakuvaihtoehtoja kun lykkää sinne vaan kirjaimia... Kyllä mullakin kone tuo esille vaikka mitä hakusanoja, vaikka olen koneen ainoa käyttäjä. Kukahan tällä mun koneella käy googlaamassa :D :D :D

Vierailija
19/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sun kanssas ihan samaa mieltä.

Jos pitäisi valita huorissa käyvä tai suhteessa pettävä, niin valitsisin mieluummin sen huorissa käyvän. Eipähän oisi ainakaan tunteita mukana, pelkkää seksiä vaan..

Vierailija
20/37 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin noin tyhmä, etten tietäisi, että google tuo esille automaattisesti eri hakuvaihtoehtoja kun lykkää sinne vaan kirjaimia... Kyllä mullakin kone tuo esille vaikka mitä hakusanoja, vaikka olen koneen ainoa käyttäjä. Kukahan tällä mun koneella käy googlaamassa :D :D :D

Google ehdottaa hakuja, kyllä! Mutta se myös tallentaa haut. Meillä ainakin lukee ihan listana mitä on haettu sen jälkeen kun historia on viimeksi poistettu ja olen 100% varma, että ne ovat nimeomaan meidän hakuja, eikä mitään ehdotuksia, jotka vaihtuvat sen mukaan mitä enemmän saa kirjoitettu hakusanaan kirjaimia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi