Lue keskustelun säännöt.
Auttakaa ensiasunnon ostajaa - Tarjouksen tekoon tarvitaan ohjeita
16.02.2009 |
Ollaan ostamassa ensimmäistä asuntoamme ja aiomme tehdä tarjouksen unelmiemme kämpästä. Kannattaako heti lyödä kaikki rahat tiskiin ja tarjota se, mihin pystyy vai tarjota vähän alle sen? Asunnosta on muitakin kiinnostuneita.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei ole mikään pakko edes myydä asuntoa korkeimman tarjouksen tehneelle, vaan voi aivan vapaasti myydä sille kelle huvittaa.