mistä yh löytää miehen?
siis mukavan, hyvännäköisen ja joka hyväksyy että minulla on lapsi ja haluaa osallistua sen hoitoon..
Kommentit (14)
mutta joku taso pitää olla... ei kuullosta kovin tasokkaalta mieheltä joka kauppaa itseään täällä tatuoituna jätkänä! :)
Koska aikuisia, vapaita 30-50-vuotiaita miehiä löytyy kyllä. Itse olen 34-vuotias yh ja aina on miesseuraa, kun haluan. Omat miesystävät on löytyneet naapurista, työpaikalta, netin kautta ja kuntosalilta. Nyt en seurustele, eikä ole haku päällä. Mutta sitten kun on, ajattelin mennä baarista tai netistä hakemaan seuraa.
Aikuinen mies hyväksyy ja ymmärtää kyllä lapsesi ja sen, että aikuisella naisella on omat vastuunsa elämässään.
yhteisen musiikkiharrastuksen parista.
Tosin hän ei osallistu lasteni hoitoon sen kummemin, hänellä on omat vähän vanhemmat lapsensa joiden kanssa asuu ja minä asun omieni kanssa. Tavataan kun lapset exillä. Näin toimittu muutama vuosi ja hienosti menee!
Mulla työkaverina erinomaisen fiksu kolmen lapsen yh, joka etsiskelyt miestä enempi vähempi viimeiset viisi vuotta. Ei ole löytynyt. Kaikki konstit käyty läpi tansseista harrastuksiin ja nettipalstoihin. Aina parin tapaamiskerran jälkeen miehet ovat ilmoittaneet, että kolme lasta sitovat liikaa tätä naista, eivätkä he jaksa odotella siinä vierellä. Nyt tilanne se, että miehen etsintä jäissä kuulemma, löytyy jos on löytyäkseen. Mutta selvästi suuri suru kyseessä.
että ei kannata odottaa, että uusi miehesi osallistuu lapsesi hoitoon. Se ei ole hänen tehtävä, hän ei ole lapsesi isä. Sinä itse tietenkin hoidat oman lapsesi, eikö niin. Uusi mies voi olla aikuinen ystävä lapsellesi, mutta älä vaadi häneltä mitään osallistumista lapsesi hoitoon. Riitää, että mies tulee lapsesi kanssa toimeen ja olemaan aikuisena läsnä.
terv 6
vaan sellainen joka on läsnä sen lapsen kanssa vaikka ei sen isä olekkaan ja ole sellainen että ''en tee kun ei ole minun lapsi''..kai joku ymmärtää mitä tarkoitan. t.ap
Sellaista mukavaa, ystävällistä, huumorintajuista, lapsirakasta, savutonta, alko-ongelmatonta, kilttiä 36-47w miestä tässä itsekin etsiskelen, mut ei ole löytynyt kuin hylkykappaleita
http://eurosinkut.net/
Ja vaikka "sitä oikeaa" ei tuolta löytyisikään, niillä on ainakin kuuleman mukaan kivaa yhdessä!
Mulla ois jonotusnumerojakoon asti. Mukavia, raittiita miehiä. Teillä on joko liian korkeat kriteerit tai sitten olette niin läskejä/rumia/liian mammamaisia, ettette sen takia saa ketään.
Mä en tajua, miten muka ei oo. Kaikkihan nykyään eroaa ja hyviä miehiä liikkuu vapaalla jalalla.
terv nro 6, tällä hetkellä sinkku, mutta ei epähaluttu
Mulla olis ainakin ollut jonoksi asti fiksuja ja mukavia miehiä. Netistä niihin pääasiassa törmäsin. Itselläni oli tuolloin 1 lapsi ja mitä miehet mulle jutteli, niin yksi tai kaksi ok, kolmas alkaa olla jo liikaa ja neljän lapsen äidit kyllä jää huomiotta heti.
Siinä hommassa tapaa monenlaisia miehiä. On mistä valita ;)
Toisaalta tiedän olevani sellainen, että lastani ei pidetä "miinuksena", sillä olen itsessään niin hyvä pakkaus :) (itsevarmuus ei ole näillä markkinoilla pahitteeksi).
Kun ei itse pidä lapsiaan minkäänlaisena esteenä tai hidasteena niin silloin he eivät sitä ole. Todella harva katkaisee kiinnostuksensa kuullessaan jälkikasvun läsnäolosta. Minulle ei ole niin käynyt kertaakaan ja olen tapaillut paljon (tällä hetkellä vakavassa tapailussa).
Myös ystävä-yh:llani on vienti riittänyt ja hän nyt etenevässä suhteessa!
En edes ikinä "muista" olevani yh vaan menevä nuorekas ihana ihminen :)
tapailtavia löytyy, mutta harmi vaan niissä kaikissa on jokin vika
Olen tatuoitu jätkä!