Mikä ihmeen tatuointivillitys nykyään on valloillaan??
Tuntuu että kaikki ovat laittamassa ja melkein joka toisella näkyy ainakin kesällä kun vaatteita on niukemmin päällä. Onko se jotain huomionhakemista ja vanhemmilla ihmisillä taas jotain nuoruuden tavoittelua. Mulle ei ainakaan tulis mieleenkään laittaan yhtään minkäänlaista tatuointia. Ne on todella rumannäköisiä. YÖK!!
Kommentit (21)
Kunhan kyselen että miksi pitää kaunis iho pilata :)
Tää buumi on kyl hämmästyttävä,ite oon kyl ottanut jo 17 vuotta sitten,mutta enää en laittais kun mua ärsyttää se että tatuoinnit on kuin"muodissa".
nykyään vaan varmaan enemmän naisilla ja nuorilla naisilla nimenomaan.. Itselläni kolme ja ensimmäisen otin 15-vuotiaana..
Tatuoinnit on kyllä roimasti yleistyneet viimeiset 5 vuotta. Että ei ihan uusi juttu.
Ennen tatskoja oli vain merimiehillä ja linnakundeilla. Nyt kuka vaan voi koristaa itseään ilman mitään stigmaa. Onhan se jokaisen oma asia ja kyllähän tämä "villitys" on ollut voimissaan jo 5000-6000 vuotta.
Toivoisin kyllä ihmisiltä hieman harkintaa aiheen ja paikan suhteen. Mikki Hiiri 50v naisen tississä ei ole kovin hehkeä, mutta omapahan asiansa jos itse tykkää.
mutta nykyään olen niin sinut itseni kanssa että onneksi en sellaista tyhmyyttä mennyt silloin tekemään.
Mikki Hiiri 50v naisen tississä ei ole kovin hehkeä, mutta omapahan asiansa jos itse tykkää.
hahaha..
voinut ottaa tatuoinnin, onneksi ei tullut otettua...silloin kauneusihanne oli muutenkin hiustenpidennys/blondaus, tekorusketus, silikonit linjaa. Sit sain lapsia, kasvoin aikuiseksi, hyväksyin itseni, ja huomasin että mähän olen kaunis, ilman mitään lisukkeita :) meikkaan kylläkin yhä, mutta hillitysti.
miksi ei olisi ainoastaan yksi ainoa samanlainen asu kaikille, miehille ja naisille omat hiusmallit, ei meikkiä eikä dödöä niin kenenkään ei tarvitsisi ihmetellä erilaisuutta.
Lähipiirissäni jokaisella muulla paitsi miehelläni on sellainen (ja mieskin ottamassa).
miksi ei olisi ainoastaan yksi ainoa samanlainen asu kaikille, miehille ja naisille omat hiusmallit, ei meikkiä eikä dödöä niin kenenkään ei tarvitsisi ihmetellä erilaisuutta.
vaan sitä että jokatoinen on ottamassa tatuoinnin. Oli sitten kyse punkkarista tai perheenäidistä. Ja kun ne on vielä niin rumia. Korvakorut yms voit ottaa vähäksi aikaa pois, kampausta ja vaatetusta sä voit muuttaa. Mutta tatuointi on ikuinen ja aina esillä esim kesällä vähillä vaatteilla. Jotain huomionhakua siinä täytyy olla. En muuten asiaa jymmärrä.
Kun minä haluan nauraa nuoruuteni tyhmyyksille, joudun kaivamaan esiin valokuva-albumin ja sieltä katselemaan kuinka naurettavalta näytin niissä releissä, jotka tekivät minusta erilaisen (siis samanlaisen erilaisen kuin kaikki muutkin.) Nykyisten parikymppisten ei tarvitse kymmenen vuoden päästä kaivella albumeja kirjahyllyn ylähyllyltä, riittää, että ottaa paidan pois ja katselee sitä tosi yksilöllistä ja heidät erilaisiksi tehnyttä tatskaa kiinalaisesta kirjainmerkistä, jonka on tarkoitus tarkoittaa "kohtaloa", "onnea", "elämää" tai "rakkautta" (mutta joka oikeasti voi yhtä hyvin tarkoittaa "riisiä", "aluspaitaa", "akkuporakonetta" tai "pitkästymistä") tai sitä yksilöllistä itse suunniteltua tribaalia, jota kukaan ei erota kenenkään muun tribaalista. Kätevää!
Luulisi, että kaduttaa jossain vaiheessa.
kun sulla ei tatskaa ole. Käske miehesi kasvaa jo aikuiseksi ;)
voi hyvää päivää.. ja jos tatuoinnit on jonkunmielestä rumia niin vittuakos niitä katselette, pysykää poissa uimarannoilta kesäisin ja muualtakin..
kun sitä tatuointia pitää sitten kaikin keinoin tuoda esille. Esim. jos tatuointi on rinnassa, olkapäässä tai selässä on talvipakkasillakin pakko käyttää jotain toppiviritelmiä, että se tatuointi varmasti näkyy...
Ja tosiaan, kaunista tatuointia en ole vielä onnistunut näkemään.
Aika vähän tässä maailmassa ikuisia asioita on, viimeksi nyt jotkut tatuoinnit. Poistattaminen on ihan yhtä helppoa kuin ottaminen, ainoastaan kalliimpaa vielä tällä hetkellä. Koko ajan tulee lisää keinoja tatskan poistoon..
t. seitsämän ottanut, viisi poistattanut
kun omaksi ilokseni olen ne ottanut,en muiden nähtäväksi.. =)
ja kauneushan on katsojan silmässä, tuskin sun peilikuvasikaan kaikkia miellyttää..=)
kun sitä tatuointia pitää sitten kaikin keinoin tuoda esille. Esim. jos tatuointi on rinnassa, olkapäässä tai selässä on talvipakkasillakin pakko käyttää jotain toppiviritelmiä, että se tatuointi varmasti näkyy...
tuolla ajatuksella minun pitäisi nähtävästi kulkea alasti koko ajan! Tatuoinnit ovat minulle itselle ja kunnianosoitus tietyistä tärkeistä asioista, ei kuulu muille, enkä voi niihin "kyllästyä", silloin kyllästyisin itseeni.
mitä se sulle kuuluu?