Abortinvastustajien häiriköinti? Tehkää mielummin kunnon rikosilmoituksia!
Suomi24 abortti keskustelupalstan ylläpito ei näköjään reagoi ilmoituksiin.
Jos jotakin rikollista on tapahtunut niin tehkää asiallinen rikosilmoitus.
Varmaan jokainen arvostaisi kunnollista rikosilmoitusta sen sijaan, että joutuu kaikenlaisen herjauksen kohteeksi siksi, että osallistuu abortin vastaiseen toimintaan ja vaikka mielenilmaisuihin.
Virallinen Suomi on antanut abortoida noin 630.000 potentiaalista kansalaista vuosina 1950-2008. Viikoittain tehdään noin 200 aborttia ja vuodessa noin 10-11.000. Koko yhteiskunta on niin seksualisoitunut, että seksiä tyrkytetään yhä nuoremmille ja nuoremmille, jotka sitten kokeilevat ja osa heistä joutuu ikävään ei toivottuun raskauteen ja aborttitilanteen eteen.
Ennen tuon toimenpiteen - jota jotkut kutsuvat murhaksi, murhapaikkana naisen keho - toimeenpanivat lääkärit, mutta nyt yhä enenevässä määrin nainen tekee sen ihan itse ja lääkärin rooli pillerin kirjoittajana hämärtyy. Saat aborttipillerireseptin ja toimeenpanet abortin ITSE. Jos pidät aborttia murhana niin nyt murhaat itse! Näin lääkärin ei tarvitse osallistua ikävään toimenpiteeseen enää muuta kuin kirjoittamalla ja antamalla pillerireseptin.
Ja sitten toisessa elämänvaiheessa, kun ja jos olet vanha ja/tai sairas niin saat pillerireseptin, jolla nukutat itsesi ikuiseen uneen.
Näin nykyaikana.