Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitaisi vain hyvaksya miehen tyonarkomania ja sopeutua siihen??

Vierailija
16.02.2009 |

Meilla ainakin miehen jatkuva tyonteko (pitkat paivat tyopaikalla, tyomatkat, toiden teko iltaisin ja viikonloppuisin) ja tyostressi suoraan sanoen pilaavat perhe-elaman. Ei ole reilua lapsillekaan, etta nakevat isaansa niin vahan ja yleensa kiukkuisena ja stressaantuneena. Meilla kaikki perhe-elama pitaa sovittaa miehen tyokuvioihin. Minusta kissa pitaa nostaa poydalle ja kunnolla puhua asiasta (tosin itse en selvastikaan ole viela saanut viestiani perille oman mieheni kanssa). Kylla tyonarkomaanikin voi muuttua, ja sen pitaa osata muuttua, jos se jatkuva tyonteko lieveilmioineen aiheuttaa jatkuvaa stressia ja ahdistusta ja mielipahaa muille perheenjasenille. Itse mietin usein eroamista, kun olen jo kaytannossa yksinhuoltaja. Ap:lla lapsi on viela niin nuori, etta nyt kannattaa puuttua tahan ongelmaan ja yrittaa saada perhe-elama paremmille urille. Tyonarkomania voi kertoa niin paljosta muustakin kuin vain kunnianhimoisesta ja urakeskeisesta luonteesta, joka ei muka voi muuttua. Ap:n kirjoituksesta tulee mieleen, etta pakeneeko mies vauvaperheen elamaa tyontekoon? Miksi hakeutua vaativampiin tehtaviin juuri kun vasta opettelette vanhemmuutta ja elatte vaativaa vauva-aikaa? Puhukaa asioista! Ap:llakin on oikeus levolliseen perhe-elamaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eika omaksi otsakkeekseen...

Vierailija
2/3 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kuvitellakaan, että voisi. Jos joku on työnarkomaani, hän on tuskin siksi muuttunut liiton aikana. Ei pitäs hankkia lapsia sellaisen kanssa, joka ei kotona viihdy jo ennen lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies toki oli jo aiemminkin, mutta niin olin minakin. Mina vain osasin laittaa perheen kuitenkin tyon edelle. Mies alkoi haaveilla enemmasta ja enemmasta, rahasta ja etenemisesta. Kuvittelee tekevansa toita lasten eteen, jotta heilla olisi paremmin. Ja samalla missaa niiden lapsuuden ja ehka jopa aiheuttaa niille ainaisella kiukullaan ja poissaoloillaan traumoja... Vahemmallakin materialla parjaisimme, lapset takuulla tykkaisivat enemman lasnaolevasta ja rennosta isasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi