Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mieheni,kiukuttelee

Vierailija
15.02.2009 |

minulla on euron sunnuntai, soneralla ja olen puhunut kaverini kanssa 2 tuntia puhelimessa, tehnyt samaan aikaan ruoan, vienyt 2 konetta pyykkiä, tyhjentänyt ja täyttänyt ast.pesukoneen, hän on maannut koko ajan ja räpättänyt, että mene muualle puhumaan...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toinen lörpöttelisi puhelimessa 2 tuntia....

Vierailija
2/13 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka teetkin ehkä "hommasi" niin et ole kumminkaan läsnä perheellesi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ihmisessä vialla jos pitää kaksi tuntia jauhaa puhelimessa ja vielä sunnuntaina??? Eikä voi vaikka arkena mennä kahville tjt?

Vierailija
4/13 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kypsänä, kun joku ääliö soittaa ja puhuu kaksi tuntia, ei kukaan jaksa niin pitkään puhelimessa olla.

Vierailija
5/13 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2krt vuodessa, niin voin kyllä puhua hänen kanssaan sen 2t puhelimessa, kun kuitenkin teen ne hommat, jotka minun on pakko tehdä.

Vierailija
6/13 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pyykinpesu ja ruuanlaitto on hommia jotka sinun on pakko tehdä miehesi maatessa sohvalla.

Onneksi minulla on mies joka ihan oma-alotteisesti tekee ruokaa ja pesee pyykkiä.

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin joku "kaveri" jota ei näe kuin 2 kertaa vuodessa, ja josta ei pääse puhelimessa millään irti. Mä olisin jo sanonut että "akku loppuu"

Vierailija
7/13 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdä, kuin sen 2krt vuodessa.

Vierailija
8/13 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin kun eri kaupungissa asuvien kanssa nähdään, ja aika harvoin tulee soiteltuakin.

Riippuu vähän tilanteesta, ärsyttäisikö ko. tilanne minua vai ei... Jos on lapsia, niin pyritään viettämään aikaa perheenä kun lapset valvoo, ja hoidetaan omia puheluita, nettisurffailuja yms. kun lapset on menneet nukkumaan. Toisaalta taas kaipaan myös parisuhdeaikaa; yleensä ihan sovitaan, että tehdään tänään jotain hyvää iltapalaa ja katsotaan leffa tms. ja toisina iltoina esim. toinen pyörii netissä ja toinen katsoo telkkua tms.

Vierailija
9/13 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei häiritse minua, tai kaveriani, vaan juttua riittää. ole onnellinen miehestäsi, minun mieheni kehtaa vielä arvostella kaikkea, mitä teen. arkena en jaksa, kun työpäivä venyy joka päivä 10 tuntiin.

Vierailija
10/13 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen kiukuta :) on vaan vähän mustis kun annat aikaasi jollekkin muulle kuin sille. meillä on ihan samanlainen.

ja me puhutaan kaverini kanssa helpostikkin 2 tuntia puhelimessa kerrallaan, ja useemman kerran viikossa :) ja yleensä vielä tavataankin n. kerran viikossa. että et ap ole mitenkään poikkeava tässäkään. naisellinen vaan :)

hämmästyttäviä vastauksia olet saanut...?

Vierailija
11/13 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies olis sanonut, että mee rauhassa makkariin puhumaan, ja olis ottanut lapset keittiöön yhdessä kokkaamaan, että saan puhua rauhassa. Ja mä teen saman, jos mies puhuu kaverilleen.

Ja se, joka sanoi, että et oo läsnä... Jos nyt sunnuntaista kuluttaa 2 h johonkin muuhun ja loput on perheen kanssa, niin mikä siinä haittaa? Ihan yhtä ok kuin lähteä lenkille tai tehdä ylipäätään mitä tahansa, mikä nyt itseä sattuu virkistämään.

Vierailija
12/13 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni eilen illalla kuopuksen isän ja sen kaverin kanssa puhelimessa ja hauskaa oli sai taas niin nauraa ja vielä heidän piikkiin - heh

Vierailija
13/13 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en tosiaan käytä aikaani tässä nykyisessä elämänvaiheessa, muuhun kuin työhön(ma-la), illalla ruoanlaittoon, pikasiistimiseen ja lasten huoltoon. Ainoa henkireikäni, kiukkuisen miehen lisäksi, on tämä kaverini ja pari kertaa viikossa av.