Kaksostyttöjen koko nimet hakusessa
Meille siis syntyi kaksostytöt. Aluksi veikkasivat kyllä tytön ja pojan meille olevan tulossa, mut raskauden edetessä ennuste/veikkaus muuttui kahdeksi tytöksi ja nehän meille syntyikin. Pitkään mietittyämme nimiä ja jonkinlaisena kompromissina ollaan saatu toisiksi nimiksi muutama vaihtoehto, niistä vaan vielä pitäisi päättää. Etunimet sen sijaan on aika lailla hakusessa vielä, mikä kelpaa miehelle ei kelpaa miulle ja toisin päin.
Kaikki ehdotukset tervetulleita, mielellään hiukan pidemmät etunimet, muttei välttämättömyys. Joku ns. yhdistävä tekijä pitäisi olla ja hiukan erikoisemmat (jos mies hyväksyy) nimet. Harkinnassa yhä Vanessa&Melissa. Tuon nimiparin lisäksi Rosella&Rianna ja Mianna&Rosanna (ehkä liian samanlaiset) myös ehdolla. Keksittekö parempia ns. pareja mitä nämä. Miehelle oon ehdottanut Lilianna, Leonora ja Juliaana nimiä ja hän miettii. Lilianna ja Juliaana ehkä liian samanlaiset, mut Lilianna&Leonora paria vois harkita mikäli menee mieheltä läpi.
Kaivattais myös mielipiteitä mitkä toinen/toiset nimet olis sopivammat?
Tässä tyttöjen toisten nimien vaihtoehdot (tuskin enää muuttuvat)
_______ Essi/Senni Maria/Rosalia
_______ Emmi/Helvi Sofia/Aurelia
_______ Ruusumaria/Lumililja
_______ Helmikeiju/Metsäkeiju
Keskimmäiset nimet tulee suvusta, valitsee sitten noista neljästä mitkä kaks tahansa. Kolmansissa nimissä jos valitaan Sofia ja Maria niin tulevat suvusta, toiset sit taas vaan miellyttävät molempia. Sekin käynyt mielessä, että laitettais Rosalia ja Aurelia etunimiks, mut sit täytyis keksiä toiset kolmannet nimet, häiritsis ia-toisto.
Mm. näitä yhdistelmiä mietitty, mut mikään ei oikeen tunnu täysin miellyttävän molempia:
Vanessa Essi Rosalia & Melissa Emmi Aurelia
Rosella Senni Maria & Rianna Helvi Sofia
Rosanna Essi Maria & Mianna Emmi Sofia
Mianna Ruusumaria & Rosella Helmikeiju
Melissa Lumililja & Vanessa Metsäkeiju
Tuo Mianna Ruusumaria on miun ehdoton ykkössuosikki, jos annetaan vaan kaksi nimeä. Tai onhan noissa kolme nimeä, mutta toinen nimi on yhdysnimi.
Myöskin toiselle tytölle on ollut harkinnassa myös nimi Alina Elsa Sofia, mutta mikäs sitten siskolle, Viimeinen nimi varmaankin olisi Maria, mut entäs ne kaks muuta
Eli näinkin siis mietitty:
Alina Elsa Sofia
____ ____ Maria
Kiitokset jo etukäteen. Miehen kanssa kun ei näytetä pääsevän nimistä yksimielisyyteen, josko löytyis tätä kautta joku nimi, jota ei olla keksitty ja ois mieleinen molemmille.
Kommentit (23)
Mun nimi on rosanna ja toinen nimi Juliaana😂
Mariana ja Leonora
Catalina ja Jimena
Simona ja Candela
Mun nimi on Rosanna ja mun serkun nimi on Mianna😂