Mitä ajattelet ihmisestä, jota vaivaa se, mitä joku muu ostaa omalle lapselleen harva se viikko?
Kommentit (27)
että liiallinen kulutus tuhoaa meidän kaikkien mahdollisuudet hyvään ja puhtaaseen elämään tällä planeetalla. Meidän planeetta ei kestä tällaista kulutusta. Ja on keneltä hyvänsä vanhemmalta todella itsekästä omalla kulutushysteriallaan tuhota omilta jälkeläisiltään mahdollisuudet hyvään ja puhtaaseen tulevaisuuteen.
Sä oot vaan niin tyhmä että sua on kiva härnätä :)
Hyvää yötä vaan "ammattilaisellekin"
Sinä se otit mun vastauksen silmätikuksi, ei toisinpäin.
Ja sä se vasta tyhmä olet kun täällä härnäilet ihmisiä netissä "vierailijana" klo.0.30.
Mun mielipide. :-)
että liiallinen kulutus tuhoaa meidän kaikkien mahdollisuudet hyvään ja puhtaaseen elämään tällä planeetalla. Meidän planeetta ei kestä tällaista kulutusta. Ja on keneltä hyvänsä vanhemmalta todella itsekästä omalla kulutushysteriallaan tuhota omilta jälkeläisiltään mahdollisuudet hyvään ja puhtaaseen tulevaisuuteen.
Ja sitäpaitsi koko ajan kehitytytään. Mä en usko että elämä loppuu ikinä. Ihmiset ovat niin viisaita että keksivät keino miten elämä jatkuu. Jos ei tällä planeetalla, niin sitten jollain toisella. Mutta sitähän me ei olla näkemässä. Mä en ainakaan ala yhtään kärvistelemään täällä maan päällä. Kerran sitä vaan eletään ja eletään sittten täysillä.
Sinä se otit mun vastauksen silmätikuksi, ei toisinpäin.
Ja sä se vasta tyhmä olet kun täällä härnäilet ihmisiä netissä "vierailijana" klo.0.30.
Mun mielipide. :-)
Sä oot vähän kun joku apina tai papukaija joka matkii. BYEBYE!
ettei ikinä olis puhdasta ja kuivaa päälle jos pitäis yrittää vähemmällä selvitä.
Ja tarpeen mukaan, miksi jollain 5 vuotiaalla pitäisi olla 15 housut, 10 hametta, 20 paitaa yms... joita ei ehdi edes käyttämään..
Vastasin kysymykseen. En sun perheesi tilanteeseen vaan yleisesti mitä tulee mieleen. Sitähän kysyttiin? Vai oliko sulla oikea vastaus mikä piti tulla kaikilta? Luuletko, että joku joka päivittäin ohjaa perheitä ostamaan ruokaa kaupasta vastaa kysymykseen, että "Olen kateellinen"?!!
Ja kyllä, teen vain työtäni. Luuletko että sun räkötys kiinostaa mua yhtään tippaa? :-D
Hyvää yötä.