Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, jota vaivaa se, mitä joku muu ostaa omalle lapselleen harva se viikko?

Vierailija
14.02.2009 |

.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näen työni puolesta perheitä jotka ovat ihan hukassa oman elämänhallintansa kanssa. Tuo, että ostellaan vaan kaikkea kivaa jatkuvasti on valitettavasti melko yleistä. Ja kyllä, se ON sairaus. Myös tuo on ihan normaalia, että kuvitellaan sen oman elämäntavan olevan oikea ja muiden kateellisia. Todella surullista :-(

Eli, en todellakaan ole kateellinen. :-D

Menepäs nyt nukkumaan ja muista ottaa iltalääkkeet. Paistaa se aurinko risukasaankin, älä huoli, halit sulle :)

Se nyt vaan ON niin, että huono äiti/isä ei ole pelkästään se joka jättää lapsensa yksin yöksi tai ilman ruokaa/lepoa/hygieniaa/jne. Asiat voi mennä myös överiksi ja sekin on ihan todelline ongelma.

Teille av-mammoille vaan usein lastensuojelu on yhtä kuin huostaanotto tai ihminen joka antaa äidin nukkua.

Ja kyllä, niin paistaa :-) Toivottavasti myös sinne suuntaan!

Sairaita ollaan ja vielä sieltä pahimmasta päästä!

Mutta luojalle kiitos että on olemassa "ammattilaisia", jotka ymmärtää puuttua tähän tärkeään asiaa :D

Vastasin kysymykseen. En sun perheesi tilanteeseen vaan yleisesti mitä tulee mieleen. Sitähän kysyttiin? Vai oliko sulla oikea vastaus mikä piti tulla kaikilta? Luuletko, että joku joka päivittäin ohjaa perheitä ostamaan ruokaa kaupasta vastaa kysymykseen, että "Olen kateellinen"?!!

Ja kyllä, teen vain työtäni. Luuletko että sun räkötys kiinostaa mua yhtään tippaa? :-D

Hyvää yötä.

Vierailija
22/27 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liiallinen kulutus tuhoaa meidän kaikkien mahdollisuudet hyvään ja puhtaaseen elämään tällä planeetalla. Meidän planeetta ei kestä tällaista kulutusta. Ja on keneltä hyvänsä vanhemmalta todella itsekästä omalla kulutushysteriallaan tuhota omilta jälkeläisiltään mahdollisuudet hyvään ja puhtaaseen tulevaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot vaan niin tyhmä että sua on kiva härnätä :)

Hyvää yötä vaan "ammattilaisellekin"

Vierailija
24/27 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se otit mun vastauksen silmätikuksi, ei toisinpäin.

Ja sä se vasta tyhmä olet kun täällä härnäilet ihmisiä netissä "vierailijana" klo.0.30.

Mun mielipide. :-)

Vierailija
25/27 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liiallinen kulutus tuhoaa meidän kaikkien mahdollisuudet hyvään ja puhtaaseen elämään tällä planeetalla. Meidän planeetta ei kestä tällaista kulutusta. Ja on keneltä hyvänsä vanhemmalta todella itsekästä omalla kulutushysteriallaan tuhota omilta jälkeläisiltään mahdollisuudet hyvään ja puhtaaseen tulevaisuuteen.

Ja sitäpaitsi koko ajan kehitytytään. Mä en usko että elämä loppuu ikinä. Ihmiset ovat niin viisaita että keksivät keino miten elämä jatkuu. Jos ei tällä planeetalla, niin sitten jollain toisella. Mutta sitähän me ei olla näkemässä. Mä en ainakaan ala yhtään kärvistelemään täällä maan päällä. Kerran sitä vaan eletään ja eletään sittten täysillä.

Vierailija
26/27 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se otit mun vastauksen silmätikuksi, ei toisinpäin.

Ja sä se vasta tyhmä olet kun täällä härnäilet ihmisiä netissä "vierailijana" klo.0.30.

Mun mielipide. :-)

Sä oot vähän kun joku apina tai papukaija joka matkii. BYEBYE!

Vierailija
27/27 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ikinä olis puhdasta ja kuivaa päälle jos pitäis yrittää vähemmällä selvitä.

Ja tarpeen mukaan, miksi jollain 5 vuotiaalla pitäisi olla 15 housut, 10 hametta, 20 paitaa yms... joita ei ehdi edes käyttämään..