Opin sitten jotain liikenteessä tänään...
Huooh...
Kävin kaupassa ja sen jälkeen lähdin vielä hakemaan pizzaa paikallisesta pizzeriasta. No, kampaamosta lähdettyäni, käännyin vasemmalle ja auton perä lähti "käsistä" sain suoristettua auton ja jatkoin matkaa pizeriaan. Pian sinne ituli nuori nainen huutaen mulle... "s'''tanan törppö.. onko pakko kaahata kolmion takaa... jne,,," Mä olin niin hämmentynyt tilanteesta etten osannut kuin mutista anteeksi...
nyt on vieläkin ihan pa''a fiilis, mitä mää tein väärin... olisko mun pitänyt antaa auton mennä ojaan?? en mä osannut arvata että auto meniaa lähteä lapasesta, ja siksi hän joutui jarruttamaan..
mä en varmaan enää kehtaa ikinä käydä siellä pitzeriassa, kaikki katsoivat kun tämä nainen meuhkasi siellä. Uhkasi otta poliisiinkin yhteyttä..voiko se tehdä niinkin?? mitään ei onneksi kuitenkaan sattunut..
paha mieli mulla on kuitenkin jo...
Kommentit (7)
paska kuski, jos "auto meinaa lähteä lapasesta". Eli ilmeisesti ajoit keliolosuhteisiin nähden liian kovaa. Eli haukut täysin ansaitusti. Itseänikin korpeaa paskat kuskit.
aina olen tiennyt että liukkaalla pitää ajaa varoen, mutta nyt vain yllätti.
ap
ja joo, on mulla se kortti ollut jo 15vuotta ja nyt oli eka kerta kun lähti käsistä..
ap
Tai ei silläkään, jos on tyhmä tai asennevammainen.
T: Kortti kaksi vuotta eikä törttöile, koska tilannenopeus AINA kohdallaan. Ja liukkailla kaarteissa mennään TODELLA hiljaa.
aina olen tiennyt että liukkaalla pitää ajaa varoen, mutta nyt vain yllätti.
ap