Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

että tällaista..

Vierailija
08.12.2008 |

Ajattelin nyt tänne kirjoittaa pienen jutun. Elikkäs, olen "normaali" suomalaismies, 180cm ja 75kg. Elikkäs aikalailla "timmissä kunnossa". Minulla ei ole yleensä anonyyminä kirjoittaville tuttu yli 20cm metrileka. Mutta tykkään olla alasti :D Elikkäs, esimerkiksi uimahallissa käyskentelen mielläni pukkarissa alasti. Saatan kävellä kummepia piilottelematta toisellepuolelle pukuhuoneita hakemaan jotain pyyhettä tms. joskus minun on jopa palattava takaisin omalle lokerolle ja kietaistava pyyhe ympärille kun alkaa seisokkia pukkaamaan. Tunnen siis aivan älytöntä seksuaalista kiihotusta siitä että miehet katselevat(?) perääni. Jos menen uinnin jälkeen kuntosalille niin nostelen esim. painoja lattioilta sillein että varmasti jokainen salilla oleva (mies) näkee pyllyni. Käytän salilla aina kireitä ns. pyöräilyhousuja. Aika-ajoin tunnen jonkinlaisia fantasioita seksistä miehen kanssa..

Olipa vapauttavaa kirjoittaa tästä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mene uinnin jälkeen salille ja sitten taas uudelleen suihkuun jne.

Ei ainakaan kukaan tuntemani, ellei ole kehitysvammainen.

Vierailija
2/6 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole AP, en nainen enkä kehitysvammainen, mutta itse kyllä käyn salilla sillei, että ensin uin 50m (lihakset vetreytyy), salitreeni -> suihq -> 100-200m uintia -> suihq --> sauna --> suihq ja pukkariin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tällaista kieltä käyttää? Ei miehet ainakaan.

Vierailija
4/6 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää jo elämään!

käyn salilla sillei, että ensin uin 50m (lihakset vetreytyy)

Vierailija
5/6 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni yhden kaverin kanssa sukset ristiinkin, kun oli olevinaan niin tavattoman avoin ja huoleton. Kesämökillä pakko olla munasilla 24/7. Ei vaan jaksanut kauheasti kiinnostaa ketään.

BB:n Johan oli myös tätä samaa heimoa , jos huomasitte ?

Exhibitionistiksi kaiketi tälläista tarvetta tuntevaa ihmistä kutsutaan.

Vierailija
6/6 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden mielestä itsensäpaljastaja eli exhibitionisti.

Exhibitionistiksi kaiketi tälläista tarvetta tuntevaa ihmistä kutsutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi