Onko meissä kirous?
Mitä mieltä olette, voisiko meidän perheessä olla kirous. Meitä vainoaa jatkuva huono onni: meille sattuu tapaturmia ja vakavia sairauksia useasti vuodessa, kodinkoneet hajoavat yhtenään (pesukone, tv, digiboxi), autossa on koko ajan vikaa (vuoden aikana on pitänyt noin kerran kuussa käyttää korjuulla, lisäksi sellaiset pikkuremontit jotka voi tehdä itse. auto on 6 vuotta vanha, ajettu noin 150 t km..), talossa sattui vesivahinko.. Onneksi kukaan ei ole vielä kuollut, vaikka läheltä piti. Emme tietääksemme ole tehneet mitään pahaa kenellekään. Päin vastoin, yritämme auttaa aina kun voimme. Vaikka meillä on rahasta tosi tiukkaa, annamme vähästämmekin. Annamme kaikki vanhat tavarat kiertoon maksutta (vaatteet, lasten harratusvälineet, astiat, huonekalut jne) emmekä toivo kenellekään pahaa. Ainoa mikä tulee mieleen, on että olisiko joku voinut laittaa päällemme jonkin kirouksen? Millähän siitäkin pääsisi eroon.
Kommentit (3)
Niitähän on, itse kullakin. Meillä sattui kahden vuoden sisään avioero, läheisen kuolema, lapsen vakava sairastuminen jne.
Jos kodinkoneet on hankittu suht. samaan aikaan (vaikka vuosina 1999-2000) niin nyt varmaan yksi sun toinen niistä alkaa laukeemaan. Harva laite tänä päivänä taitaa kestää 4-5 vuotta kauempaa ilman, että mitään vikaa tulee.
- meilläkin hajoasi viime viikolla kylmiö- ostettiin uusi, maksoi 700 e
- viime vuonna autoa korjattiin 3 x- vuoka-autot maksoivat yli 2000 e pelkästään ja korjaukset päälle
- 2 v sitten iso vesivahinko asuntokauppa peruuntui
se on elämää...
en usko että mikään kirous. Teillä on varmaan autona Ford, Opel tai joku ranskalainen malli, se selittää ne viat. Jos ne kodinkoneet on vanhoja tai muuten vaan huonolaatuisia.
Minä en sinuna pelkäisi tai uskoisi mihinkään kiroukseen, huono onni ennemminkin.