Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet, kun näet 30v naisella päällään

Vierailija
14.02.2009 |

lacosten tennarit, pillifarkut, hupparin ja trendikkään nahkatakin?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyörii 40- ja 50-vuotiaitakin joilla on blondattu tukka ja vaatteet tyyliin seppälän lastenosostolta... Menköön vaikka alasti.. tai ehkei sittenkään...

Vierailija
22/35 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä tosi nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat tätejä jo syntyessään, toiset pysyvät ikuisesti teineinä.

Vierailija
24/35 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-v. pukeutua talvisin samanlaisiin yksivärisiin pitkiin toppatakkeihin, jotka peittävät naiselliset muodot. Värillä saa erottua jos on uhkarohkea.

Vierailija
25/35 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä tosi nuori.

Vierailija
26/35 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen nainen, niin siitä vaan, mikäs siinä. Nykyäänhän kaikki voi pukeutua miten haluaa, ei kai sille mitään estettä ole. Mutta kyllä se vähän tyhmältä näyttää, pillifarkut, huppari ja tennarit kolmekybäsellä. Varsinkin jo ei ihan mallin mitoissa ole, nuo pillifarkut on karmeat.

Vierailija
27/35 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aika usein pukeutuu pillifarkkuihin ja huppariin, tennareita ja nahkatakkia en kylläkään omista.

Vierailija
28/35 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-kymppisenä, tai joidenkin muiden odotusarvojen mukaisesti. Mielestäni 30-v on oikea ikä pukeutua täsmälleen niinkuin itseä huvittaa. 30-vuotiailla on jo yleensä rahaakin ostaa itse omat vaattensa. Voihan sitä toki ajatella niinki että vain 16-25 vuotiaana saa olla hyvän näköinen ja sen jälkeen, pitää lakata meikkaamasta ja pukeutua peittäviin kaapuihin ja alkaa vanhenemaan arvokkaasti.

Vierailija
29/35 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä nyt mielestäni tarvitse mihinkään hirveään kaapuun pukeutua kolmekymppisenä, mutta kuitenkin tyylikkäästi, vartalolle sopiviin kuteisiin. Tyylikkäitä, makeita kuteita löytyy vaikka kuinka paljon.

Pillifarkut, tennarit ja huppari menevät vapaa-aikana kolmekymppiselläkin (jos kroppaa löytyy, muuten katastrofi) mutta työelämässä tuo tyyli näyttää wanna-be-teiniltä ja tyylittömältä.

Vierailija
30/35 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun itsellä läheni maaginen kolmenkympin rajapyykki. Mun työkaveri oli jankuttanut jo vuosia ettei aikuisella voi olla pitkiä hiuksia. Ahdisti.

Muttei mulla ole vieläkään kananpersetukkaa!!

Vierailija
31/35 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen arvottaminen pukeutumisensa ja ulkoisten puoliensa perusteella se vasta säälittävää onkin. Kuuluu tiettyjen ihmisten harrastuksiin.

Vierailija
32/35 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ymmärrä tätä keskustelua lainkaan.

Olen 180cm/68 kg ja jos vetäisin jotain tätimäistä tunikasysteemiä tähän vartaloon näyttäisin hirveältä ladonseinän puolikkaalta.

Kuljen edelleen tiukoissa pöksyissä niin kuin olen aina kulkenut ja siisteissä vartalonmyötäisissä neuleissa tms. Miksi minun pitäsisi peittää parhaat puoleni ja alkaa näyttää lihavammalta kuin olen?

Ja ai kauhee, minulla on myös pitkähkö tukka ja vetäisen sen usein ponnarille.

Yleensä ihmiset arvioivat minut reilusti nuoremmaksi kuin olen, onko se rikos?

Onko tämä keskustelu teiniangstisten pikkutyttöjen fantasioita siitä miten mummo sitä on kolmekymppisenä - vähän realismia hei - jos pitää kunnostaan huolta jne ei hauta eikä kiikkustuoli odota vielä 30 v!

Vierailija
33/35 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän ensi viikolla 36.

Olen kahden lapsen äiti. Olen tänään lähdössä ulos mieheni kanssa. Päälleni vetäisen alaspäin levenevät kireät farkut sekä ikivanhan Led Zeppelin paidan. Mietin vielä tennareiden ja korokepohja-saappaiden välillä.

Syömään ja katsomaan yhtä bändiä. Ihanaa kun osaa ja uskaltaa olla oma itsensä, tennareineen kaikkineen :D

Vierailija
34/35 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omistan pillifarkut ja joskus jopa käytän niitä! Hui! Ja nahkatakin kanssa!!!

Vierailija
35/35 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nahkatakkia teinien vaatteeksi? Aika monella n. 40-50-vuotiaalla miehelläkin on nahkatakki.