Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yökyöpelilapsia?

Vierailija
13.02.2009 |

Meillä on uskomaton tyttö 3v, joka nukkuu tosi vähän. Ei nuku enää päiväunia ja yöunet ovat noin 10 ½ tuntia. Herää samaan aikaan kuin perheen koululaiset eli klo 8-9 ja menee nukkumaan koululaisten jälkeen klo 9-10. Aina viimeinen, joka heiluu pystyssä! Miten ihmeessä se jaksaa? SIlti päivisin ihan pirteä. Selviää vain siis vähillä unilla? Onko muilla tällaisia muksuja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu välillä päikkyjä puolisen tuntia,välillä ei ollenkaan ja öisin nukkuu 21-06 mutta herää joka yö 1-2 kertaa ja valvoo tuolloin tunnista kahteen, ei itke ym. Kunhan vaan pyörii virkeänä sängyssä kun uni ei tule..eli nukkuu vrk 6,5-9,5t..ja pirteä on päivät toisin kuin vanhempansa, ulkoileekin monta tuntia päivässä ja muutenkin kokoajan meno päällä.

Vierailija
2/7 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka nukkuu 10-11h per vrk.. Toivoisin joskus että nukkuisi HIUKAN enempi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuollainen alkaen 2,5-vuotiaasta. Onneksi pikkusiskonsa kohdalla uskoimme jo, kun lapsi alkoi jättää pois päikkäreitä...

Kaverin lapsi on kyllä ollut aina vielä vähäunisempi - yksivuotiaana nukkui vain 9 h yöunet ja puolen tunnin päikkärit max! :-O Toisaalta samanlainen nukkuja oli aikanaan ollut äitinsä, ja hän kärsii nykyään vakavista uniongelmista :(

Vierailija
4/7 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen 6v käy nukkumaan klo 22.30-23.00 ja herää klo 8-8.30 joka aamu. Jätti päiväunet pois 1v6kk ikäisenä ja sitä ennenkin nukkui maksimissaan kahdet max puolen tunnin tirsat. Katsoo nyt miten tuo jaksaa, kun eskari alkaa..

Keskimmäinen 4v nukahtaa klo 22.30 ja herää aamulla klo 8. Jätti päikkärit pois 1v10kk ikäisenä ja silloinkin nukkui max 45 minuutin unet (ja nuokin olivat luksusta..).

Kuopus 2v nukahtaa klo 22.15 ja herää aamulla klo 7.45-8.00. Jätti päikkärit pois pari kuukautta sitten.

Ovat kyllä tulleet vanhempiinsa, itse olen aina pärjännyt vähillä unilla (mulle riittää max viiden tunnin unet, jos nukun yli kuusi tuntia, olo on ihan pöhnäinen herätessä), sama juttu miehellä. Muistan kuinka äitini aina valitti, kuinka mä kävin pienenä nukkumaan joskus puolen yön maissa (onneksi isäni oli samanlainen kuin minä ja hän sitten valvoi kanssani), kun siskoni kävivät kiltisti nukkumaan Lasten tunnin jälkeen klo 19.00 ja nukkuivat klo kasiin asti ja toinen siskoni nukkui jopa viisi vuotiaana tunnin päikkärit ja toinenkin siskoni nukkui vielä neljä vuotiaana päikkärit.. Itse heräsin joka aamu klo 8.00, kun isäni tuli navettahommista. Jätin kuulemma päikkärit pois n. kaksi vuotiaana.

Vierailija
5/7 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/7 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nukkuu pikku päikkärit, mutta muuten tilanne on kuten sinulla, isoveli päiväkodissa ja pikkuneiti nukkuu TOSI vähän

Vierailija
7/7 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on nyt 1v 10kk ja on ollut ihan syntymästään asti todella vähäuninen.

Kauan meni siihen että pystyin hyväksymään asian, kaksi isompaa kun nukkuvat niin paljon ku vaan saavat.

Poika menee nykyään siinä klo22 nukkumaan, ja herässä klo 7. ELi yöunia tulee sen 9h ja päikkäreitä tunti päälle. Ja sekin ihan maksimissaan.

Pirteä on ja ei valita, joten kait tämä elämä on vähänunisen kanssa tälläistä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän