Miehen kanssa sukset taas ihan ristissa :(
Viidettä lasta odotan ja taas ihan emotionaalisesti hylättynä. Niin kuin tietty aina, mutta raskaana sitä toivois jotain enemmän... tai ei ainakaan erityisen vittumaista käytöstä.
Ei voi mitään, mutta nyt alkaa ruoho tosissaan vihertää aidan takana. Suostuisikohan eräs 15 vuotta nuorempi mies viiden lapsen isäpuoleksi, mitäs luuletta...?
Kommentit (12)
Käytät sanoja "taas" , "tietty aina" ja "vittumaista käytöstä".
Samalla kerrot että odotat viidettä??
se olis lähteny aikapäiviä sitten, mutta laski, et elarit vie sen konkkaan ja nyt se tulee vielä kalliimmaksi... ei ihme että sitä vituttaa
Suostuisikohan eräs 15 vuotta nuorempi mies viiden lapsen isäpuoleksi, mitäs luuletta...?
Ei ne lapset ole vittumaisia, eikä edes rasittavia.
Miksi en saisi odottaa viidettä vaikka ukko onkin ärsyttävä?
Vaan sitä että miksi teet lisää lapsia miehen kanssa, joka on vittumainen jne?
kakkonen
Että kannetaan se osa jonka on itselleen valinnut. Eli vaihtoehtoina olisi ollut elää vittumaisen äijän kanssa tekemättä lapsia hänen kanssaan... tai tehden vain yksi tai kaksi. Mutta ei se olis ollut sen helpompaa. Lapset ovat sitä helpompia mitä enemmän heitä on ja he antavat minulle sitä lämpöä, rakkautta ja läheisyyttä, joita mieheltä ei saa.
Mutta nyt alkaa mennä kuppi nurin. Vanhimmat lapsetkin inhoavat ja vihaavat isäänsä, joka ei osaa muuta kuin komennella ja valittaa naama nutturalla.
ap
ei sen vittumaisuus ole lapsiluvusta kiinni. Ei se musta välittänyt edes ennen lapsia. Valitsin sen vaan kun sillä oli niin hyvät geenit - ulkonäköä. älyä ja periaatteita... mutta oikeasti se ei osaa kyllä välittää kenestäkään.
Ukko tietää että mä en käytä ehkäisyä, eikä sillä ole ollut siihen sanomista. Sterilisaation olis saanu vapaasti teettää itselleen jos ei lapsia olis saanu tulla.
ap
Ilmeisesti mun älyni on sitten jäänyt jonnekin, kun en tajua mitä nyt pitäisi älytä?
ap
ymmärrän sua täysin.itsellä kanssa viisi lasta ja kaikkia odottaessani olen ollut vihattu .mieheni katseesta olen nähnyt halveksuntaa enkä minkäänlaista kosketusta ole saanut odotusaikanani.itse en käytä ehkäisyä, mutta mieheni saa käyttää jos haluaa
MUTTA et rakkauden takia, niin ihan turha sun on odottaa että hän sua rakastaisi. Että turhasta nyt rutiset kun itse olet soppasi keittänyt.
että ei. Aina ne miehet ei jaksa omienkaan kanssa,saati sitten toisten lapsien ja vielä viiden. Hei, halooo! Mietihän vähän.Tunteisiisihan vaikuttavat tällä hetkellä ne iki-ihanat raskaushormonit.