Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisyimplantaatti?

Vierailija
13.02.2009 |

Siis käsivarren ihonalle tuleva? Mitä maksaa? Kuka saa? Missä laitetaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jotain ihan muuta mieleen ku luin otsikon!

Vierailija
2/6 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa vajaat 200 euroa, saa pyytämällä, laitetaan lääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopulta noin vuoden jälkeen en enää jaksanut niitä menkkoja ja kävin otattamassa sen pois ja otin laastarit. ne oli hyvät kunnes mulle alko ilmestyy aurallisia migreenejä nyt sain kouraan mirena kierrukka reseptin ja cerazette pillerit.. eli voisin valitaa kumman vaan, nyt tässä on vaan yx ongelma.. ei kuulu menkkoja eli huonolla tuurilla meille tulee kolmas muksu :( kääk

Vierailija
4/6 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseli abortista aiemmin? Mitä kuuluu?

Vierailija
5/6 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Minulla Implanon niminen kapseli.

Maksoi 160e, laitettiin Tampereella perhesuunnittelu neuvolassa, sai ihan terkan/lääkärin kanssa keskustelemalla aiheesta. Minulle hormoonivalmisteiset pillerit eivät käy, ei edes minipillerit. Implanonin ehkäisy kesto 3v. alussa n. 1v minulla oli pientä tiputtelua useammin, mutta loppu puolella kuukautiset jäivät pois kokonaan=). Sitten tein lapsen ja otin uuden kapselin. Ihanan helppo ja varma tapa!

Vierailija
6/6 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulle voi kapseli käydä jos ei minipillerit käy? Samaa hormoniahan niissä on.

Hei. Minulla Implanon niminen kapseli.

Maksoi 160e, laitettiin Tampereella perhesuunnittelu neuvolassa, sai ihan terkan/lääkärin kanssa keskustelemalla aiheesta. Minulle hormoonivalmisteiset pillerit eivät käy, ei edes minipillerit. Implanonin ehkäisy kesto 3v. alussa n. 1v minulla oli pientä tiputtelua useammin, mutta loppu puolella kuukautiset jäivät pois kokonaan=). Sitten tein lapsen ja otin uuden kapselin. Ihanan helppo ja varma tapa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi