Minkä ikäiselle aikaisintaan korvikset ja mitä mieltä yleensäkkin moisesta?
.
Kommentit (23)
sehän puuduttaa vain ihon. reikien teko käy kyllä niin nopeasti että se vain kirpaisee ja sitten kuumottaa jonkin aikaa. itsellä on seitsemän reikää korvissa..
lapset säikähtää monesti enemmän sitä ääntä mikä "pyssystä" lähtee kuin sitä kipua.
lävistäjän tekemissä reijissä menee teko vaiheessa kauemmin. mun tietääkseni niitä ei ammuta vaan laitetaan ensin ontto neula läpi ja sitten itse koru.
korvan lehtiin voi ihan huoletta käydä ammututtamassa reijät, mutta rustoon kannattaa teettää lävistäjällä.
teen kyllä niitäkin mutta kerron aina mitä riskejä siinä on mutta harvalla teinillä on varaa teettää lävistäjällä.. ikinä ei ole kyllä mitään sattunut, ei itsellä eikä muilla vaikka rustoon on meillä tehty reikiä yli 10 vuotta..
jos siis korvikset haluavat. Itselläni ei reikiä ole ja muistan elävästi ällötykseni kun kaverini korvantauksetkin märkivät ja hän niitä pumpulilla putsasi, ei siis tehnyt mieli samaa. Ei minulla ole kyllä muitakaan lävistyksiä tai tatuointeja, ei vaan tee mieli laittaa mitään pysyvää.
Ja nyt reiät ovat venyneet niin ettei pieniä nappikorviksia voi käyttää kun venynyttä reikää jää näkyviin. Ei mutta nyt päivä paista niistä läpi, mutta korvissa on noin puolen sentin vako/ryppy jonka alanurkassa reikä on.