Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko oikeasti mies? Kun mua ei kiinnosta laukut, kengät eikä suklaa pätkän vertaa?

Vierailija
13.02.2009 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkineissa tärkeintä on, että ne ovat mukavat jalassa. Suklaasta tulee ähky parin palan jälkeen. Laukkuja on käytössä tasan kaksi, yksi iltalaukku ja yksi kulahtanut työkassi. Molemmat ostettu marketista.

Pitäisikö mennä sukupuolenkorjausleikkaukseen?

ap

Vierailija
2/6 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen lisäksi olen fanaattinen jääkiekkofani ja en todellakaan mikään neitimäinen täti. kyllä mä silti tunnen olevani nainen.

Jos susta tuntuu et olet "väärässä vartalossa" ja että olisit onnellisempi miehenä, kannattaa varmaan harkita asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei kiinnosta myöskään laukut, kengät.. pääasia että on niin että toimivat. En inhoa mitään muuta kuin käsilaukkua bileillassa... Joten työnnän kaikki rahat ym. kenkääni!! :)

Suklaasta tykkään...

Vierailija
4/6 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen silti itseni naiseksi ja olen 100% hetero.

Törmäsin joskus nettitestiin, oiskohan ollut Hesarin sivuilla, joissa katsottiin kumpaa sukupuolta olet ja mulla tuli tulokseksi, että ajatusmaailmani on 70& miehinen. Jatkoin tutkimuksia ja menin SeTan sivuille tekemään sukupuolitestin ja tulos androgyyni. Androgyyni -tuloksen olen saanut jostain muistakin testeistä.

Mut ihan hyvä näin. Olen hoikka ja naisellinen nainen, jolla on miehiset aivot ja tulen hyvin toimeen kummankin sukupuolen kanssa.

Vierailija
5/6 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko miestä vai naista?

Vierailija
6/6 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole. Monetkaan tyypilliset naiselliset asiat eivät mua kiinnosta ja multa puuttuu myös pelkogeeni: olen itse aika uhkarohkea enkä ole juurikaan huolestunut lasteni puolesta.

Olen hetero ja kahden lapsen äiti.