Mitä vaimolle lahjaksi
Olen ajatellut osataa vaimolle lahjaksi jonkin seksilelun mikä olisi sopiva ensinmäiseksi leluksi.
Jokin dildo vai joku hieromalaite, mikä olisi sopiva malli
Kommentit (8)
Hitachi Magic Wandia...
Joka tapauksessa minun mielestäni kaikista parhaimpia seksileluja ovat klitoriskiihottimet. Pieniä, söpöjä ja tehokkaita.N31
että Hitachi ei ole mikään seksiLELU vaan laadukas ja tehokkain hieromalaite mitä on.
Tai siis ne ovat ihan jees sitten kun on todella kiihottunut, mutta mulla ainakin on niin herkät paikat, että tuollainen surisija ärsyttää ja ottaa kipeääkin!!
Ap varmaan tuntee naistaan sen verran, että osaa itse arvioida minkätyyppinen lelu olisi jees? Tosin mun mielestä tuo yhdessä surffailu on ehkä paras ajatus..
Ainakin hinta-laatu suhde on kympin klittakiihottimissa kohdallaan. Ja ehdottomasti pienuus ja söpöys on tossa valttia. Vaikutus erinomainen ainakin minulle.
En missään nimessä ostaisi toiselle ensimmäiseksi leluksi ja vielä yllätykseski tuota taikasavaa.
siis yllätykseksi tuota taikasauvaa
... yllätykseski tuota taikasavaa.
Paitsi siis jos sitä on erityisesti pyydetty. :)
Siinähän ne mimmit jotain Bunnyä esitteli, olikos se sit joku klitoriskiihotin? Menis vähän niinku sillä varjolla, ja olis kuitenkin aika pieni yöpöydän laatikkoon.. :)
Aluksi närinä tuntui kamalan voimakkaalta, mutta nyt käytän aina täysillä... :o)
Eipä sitä voi tietää mistä toinen tykkää. Saattaapa joku vaimo loukkaantua tuollaisesta lelulahjasta tosi pahastikin. Mun mielestä olisi kätevää puolison kanssa surffaila jonkun lelumyyjän sivuilla ihan "muuten vaan" ja näin kysellä toisen kiinnostuksen kohteita vaikka lahjan antaisikin yllätyksenä.
Joka tapauksessa minun mielestäni kaikista parhaimpia seksileluja ovat klitoriskiihottimet. Pieniä, söpöjä ja tehokkaita. Mitään 30 senttistä suonikasta liikkumatona kyrsää en todellakaan haluaisi lahjapaketista paljastuvan (joku varmaan haluaa).
N31