Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesällä pitäisi olla työmatkalla viikko. Lapset iältään 2 & 3 vuotta.

Vierailija
12.02.2009 |

Lapset olisivat isänsä kanssa reissun ajan omassa kodissaan.

Mitä mieltä tästä? Olen kotiäiti, tai teen kotoa käsin duunia. Nyt pitäsi irrota kuitenkin viikoksi kotioloista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isällä on lomaa, niin mikäs siinä on ollessa. Äidille varmaan iskee ikävä, mutta kyllä ne siellä kotona ihan varmasti pärjää.

Vierailija
2/6 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttanut asiaa niin.

Mietin vain, että miten sitä ikävänsä kanssa pärjää. Onko täällä ihmisiä, jotka joutuvat työmatkoilla käymään vaikka pieniä lapsia? Onko viikko jo liian pitkä aika kun lapset on näin pieniä? Vai lähdenkö vailla omantunnon soimaa?

T: Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään huonoa omaatuntoa on ihan turha ottaa, jos lapset ovat isänsä kanssa, niin hyvähän heidän on olla. Ikävä tietysti voi tulla äidille, ja miksei lapsellekin, sitä voi lievittää puheluilla. Mutta eiköhän sen ikävän kestä.

Itse olen ollut pisimmillään vain kolmen päivän työmatkalla, lapsi oli tuolloin isänsä eli mieheni kanssa kotona, miehellä oli lomaa, eli ei tarvinnut olla missään hoidossa. Puuhastelivat kivoja juttuja ja aika meni tosi hyvin. Ei ollut lapsellakaan suurempaa ikävää. Äidillä nyt on aina vähän ikävä, mutta ei mitään kohtuutonta. Sitten kun on töissä, sitä ajattelee niitä työasioita ja ainakin minä olen työmatkoilla usein aamu aikaisesta iltamyöhään (usein illallisia yms.) työssä niin kiinni, että ikävöinnille ei jää aikaa.

Vierailija
4/6 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 10pv reissulla lasten ollessa tuon ikäisiä ja varsinkin iltaisin tuli pieni ikävä, mutta ei mitään suurempaa. Tiesin kuitenkin lapsilla olevan akikki hyvin ja viimeisen vuoden ajan mies oli ollut koti-isänä muutenkin, eli ei heille mikään ihmetilanne..

Vierailija
5/6 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtiessä tietysti voi olla kurjaa, jos et ole aiemmin ollut työmatkalla. mutta kun pääset perille ja uppoudut töihin, niin huomaat miten ihanaa on keskittyä täysillä työntekoon, ilman paineita aikaisesta kotiinmenemisestä tai lasten hakemisista.

Minusta on ihana välillä käydä työmatkalla juuri tuon takia. Ja erityisesti kun lapset jäävät kotiinsa tuttujen hoitajien (isän/isovanhempien) kanssa, niin eipä heilläkään mitään hätää ole.

Itse olen tehnyt työmatkoja heti töihinpalaamisen jälkeen (lasten ollessa noin 1v). Ei siinä mitään ongelmaa ole, vaikka lapset aina vähän murehtivatkin äidin lähtöä. Mutta tuntuupahan arkikin sitten omalla tavallaan kivalta, kun palaa.

Vierailija
6/6 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset omassa kodissaan, isa hoitaa. Ihan normaali jarjestely. Tietysti jos et halua olla lapsistasi erossa noin pitkaan niin olisiko mahdollista etta tulisivat mukaan isan kanssa "lomailemaan"? Me ollaan kerran tehty nainkin mun tyomatkan yhteydessa, ihan hyvin onnistui. Mutta siis periaatteessa minusta on ihan normaalia etta isa hoitaa lapsiaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan