Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodista: Saako lapsen asioista puhua kaikkien kuullen?

Vierailija
08.12.2008 |

Hain lapseni päiväkodista perjantaina. Päiväkodin johtaja alkoi kailottaa 4-vuotiaasta lapsestani: "Lapsi ei ikinä pelaa mitään täällä. Katsoo vain taustalla, kun muut pelaavat. Kyllä hänenkin pitäisi oppia, että aina ei voi voittaa."

Hmm. Musta on kyllä hyvä, että lapsen asioista kerrotaan, mutta kaikkien kuullen ei pitäisi kertoa ja moittia lasta.

Olen nyt vähän huolissani lapsesta, koska hän ei osallistu peleihin päiväkodissa. Hän on aika ujo lapsi, vaikkakin sosiaalinen. Kotona kyllä pelataan ja lapsi häviää kyllä ja on jo jonkin verran tottunut häviämään. Ennen huusi kuin syötävä jos hävisi.

Miltä kuulostaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kysynyt miksei halua pelata päiväkodissa?

itselle tulee mieleen että hoitaja ei osaa vetää oikeasta narusta, josta saisi houkuteltua lapsesi mukaan peliin.

Vierailija
2/3 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin näin normi maalaisjärjellä ajateltuna. Mä en ole kuullut näinä parina vuotena mitä meidän lapsi on ollut hoidossa kenenkään lapsesta mitään kommentteja hoitajilta.

Ja tutulta kuulostaa. Meillä ei lapsi halua hävitä. Jos ja kun se häviää niin siltä palaa päreet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt miksi ei halua pelata. Ei kerro. Tämä lapsi on sellainen tapaus, ettei kerro yhtikäs mitään.

Täytyy puhua päiväkodissa vielä asiasta ja yrittää rohkaista hoitajia saamaan lapsi pelaamaan. Täytyy myös kysyä osallistuuko muuten.

Kiitos 2:lle vastauksestasi. Sain rohkaisua sille, että olen oikeilla jäljillä asioista puhumisen suhteen.