Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tekisit jos olisit minä?

Vierailija
12.02.2009 |

Taas niitä päiviä kun kaikki tuntuu pahalta..

minulla on kolme lasta ja mies jota rakastan todella paljon.

Kolme vuotta sitten (ennen ensimmäisen lapsen syntymää) mieheni petti minua.

Ja vielä henkilön kanssa joka oli minulle erittäin läheinen.

Mieheni lupasi ettei tee sitä toiste, mutta kuitenkin kun olin kertonut että olen raskaana hän petti minua uudelleen.

Olin tuolloin alaikäinen joten mieheni kävi yksin/kavereiden kanssa baarissa.

Luulin jo antaneeni miehelleni anteeksi mutta tämä asia vain tulee aina uudestaan mieleen.

Nyt mieheni luulee että meillä menee ihan hyvin.

Asumme talossa jota remontoimme yhdessä. Vihaan tätä rötisköä todella paljon.

Ja talon sijaintia myös. asumme maalla.

Nykyään mietin melkein päivittäin että lähtisinkö lasten kanssa pois.

Joskus on niin hankalaa olla miehen lähellä, mutta tiedän myös että on hirmu hankalaa olla erossakaan.

Minulla ei ole ammattia. Olen kotiäiti, eikä minulla ole yhtään rahaa säästössä.

Tiedän ettei kukaan voi puolestani päättää että lähdenkö vai jäänkö,

Mutta haluaisin silti tietää että mitä te tekisitte minun sijassani..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen jälkeen ei ole pettänyt, niin unohda jo tapahtunut. Myrkytät vain oman mielesi turhaan. Jos nyt rikot perheen tulet varmaan katumaan sitä myöhemmin.

Talo asian on ihan eri juttu. Siitä keskustelet miehesi kanssa, koittakaa yhdessä löytää siihen yhteinen ratkaisu.

Vierailija
2/4 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en vain pysty antamaan anteeksi.. Asia tulee joka kerta mieleen kun olen mieheni kanssa sängyssä. tai kun mies koskee minua .ihan vaikka vain pitäisi kädestä..

sukujuhlat on yhtä tuskaa, kun joudun katsomaan mieheni ja tämän naisen välisiä katseita tai kun huomaan että he juttelevat..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mustasukkaisuus on se joka suhdettanne syö, siitä voi parantua. Jos mustasukkaisuudelle on aihetta, siitäkin voi parantua, mutta ei ehkä ilman apua. Miehesi on lopetettava kaikki vehkeilyt, katseet myös, jos haluaa kanssasi jatkaa.

Olen myös kokenut miten hulluksi mustasukkaisuus voi ihmisen tehdä, sillä ei kannata leikkiä.

Terapian (eli keskusteluavun) kautta voit selkiyttää tilannettasi ja mahdollisuuksiasi paremmin. Varmasti vaikea tilanne!

Vierailija
4/4 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole päässyt asian ylitse. Turhaa enää pahoitat mieltäsi vanhoista asioista, koska kuitenkin jäit suhteeseen.

Mutta mun mielestä sinun ei tarvitse sallia, että miehesi juttelee tai on väleissä naisen kanssa, jonka kanssa petti sua. Mun mielestä on sun halveeraamista, että sun nähden ollaan "hyvää pataa." Kuka se nainen on? sun sisko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän