Saako sekstata jos kohdunsuu on yhtaan auki?
En tieda onko mulla yhtaan auki, mutta jos on, niin onko seksi kielletylla listalla? Miksi?
Kommentit (11)
kohdunsuu auki enkä kyllä saanut mitään kiellettyjen listaa....Nlakortista ylipäätään huomasin että auki on, ei lääkäri sanonut mtn.
jos oot yli 37 niin tuskin vaaraa ellei sulla sitten ole erityisen suuri tulehdusriski (josta varmaan olisit jo lääkäriltä kuullut).
Sperma saattaa pehmentää ja avata kohdunsuuta loppuraskaudesta ja raju yhdyntä jossa penis stimuloi kohdusuuta saattaa edistää synnytyksen ajankohtaa.
Jos olet terve, viikkoja tarpeeksi ja hygienia kummallakin kunnossa niin ei siinä ole luultavasti mitään ongelmaa vaikka seksiä olisi.
Kumilla voi ehkäistä sperman kosketuksen kohdunsuulle ja rauhallisempi seksi ei stimuloi niin paljoa.
Ja jos arveluttaa niin kysy neuvolasta.
mutta kukaan neljästä ei ole syntynyt ennen aikojaan, pikemminkin liian myöhään! (rv. 41+3 ym.) Ja siis kohdunsuu on ollut 1-3 senttiä auki jopa parin kuukauden ajan.
Haluatko vauvaa tökittävän avoinaisesta kohdun suusta?
lääkäri kielsi ainostaan uinnin uimahallissa, tulehdusvaaran vuoksi.
Haluatko vauvaa tökittävän avoinaisesta kohdun suusta?
Me harrastettiin ihan loppuun asti. Edellisenä iltana ja seuraavana päivänä lähdettiin synnyttämään, :-)
Nou hätä ei siitä ole ainakaan haittaa...
Uskon että monella on yli 8cm pitkä pesin, uskotko sinä?
Emätin joustaa ja siksi mukautuu isommallekin vehkeelle..
No ei kellään nyt niin pitkää oo ;-D
sisäsuu aukeaa yleensä vasta synnytyksessä, kun kaula kokonaan hävinnyt.
Ulkosuu voi olla vaikka 3-5cm auki, eikä siitä ole haittaa.
Muistelin vaan jostain kuulleeni, ettei saa enaa sekstata, jos kohdunsuu on yhtaan auki. Muistan kai sitten vaarin.
Viikkoja on jo 39 eli sen puolesta ei haittaa vaikka synnytys alkaisikin, painvastoin! Ja hygieniasta pitaa tietty pitaa huolta! Muutamana iltana on ollut kovia kipuja, oon vaan itsekseni aatellut, etta onkohan ne avautumiskipuja tms. Laakari ei siis ole sanonut mitaan, etta olisin jo auennut minkaan vertaa. Kunhan vaan itse mietiskelin :)
ap.
Ja miksi tätä mietit jos et edes tiedä onko kohdunsuusi auki vai ei?