Mitä teette pesulan henkareille?
Siivosin kaappeja ja kyllä noita pesulan henkareita kertyy ajan mittaan. Mitä te mammat teette niillä?
Metallinkeräykseen?
Voiko palauttaa johonkin pesulaan, vääntyvät kuitenkin herkästi?
Entä voiko viedä jonnekin Fidaan tms., jossa niille voisi olla käyttöä?
Pidättekö omia vaatteita niissä?
Meillä ei ole henkarissa kuin paitapuserot, mekot ja puvut, joten niissä niitä ei voi käyttää kun ohut metallihenkari jättää jäljen olkapäähän.
Kommentit (11)
Vie ihmeessa pesulaan takaisin, käyttävät ne mielellään uudestaa. Roskiin heittäminen on kyllä huonoin vaihtoehto...
Lähinnä miehen pukuja ja omia jakkupukuja, joita ei voi pestä itse. Työvaatteena meillä mies käyttää pukua, joten niitä myös likaantuu.
t. 2
Joo, alan keräämään niitä pesulapussiin. Tähän asti olen vienyt metallinkeräykseen, mutta uusiokäyttö paljon parempi idea.
Eli muovia ja henkareita kertyy. Vien ne takaisin pesulaan, ne kierrätetään!
No jos joutuu käyttämään jakkupukuja ja pukuja töissä, niin niitä kyllä pesetetään. Samoin pesetän kaikki silkkivaatteet. Ulsterit, poplarit ja untuvatakit yleensä pesetän myöskin. Samoin itse asiassa myöskin verhot ja matot.
Maksaako teillä muuten työnantaja noi pesut?
mä oon vaan miettinyt että jos veis miehen puvun pesulaan. Paljonko se maksais?
T: se joka kyseli kuinka usein käytätte pesulassa..
Pitääköhän vielä paikkaansa, että vanhat henkarit voi palauttaa pesulaan?
Tein rautalankahenkareista hienon himmelityylisen kruunuvalaisimen olkkariin. Patterikäyttöinen jouluvalosarja on kiedottu siihen.
Ymmärtääkseni käyttävät ne sitten uudelleen. Jos ovat vääntyneitä, niin kai sitten metallinkeräykseen mieluummin kuin sekajätteeseen.