vauvakuumettako vai ikuinen raskaana olon toive??
Kertokaa nyt mistä erottaa vauvakuumeen ja raskaana olon kuumeilemisen.
Kolmonenkin vasta reilu puoli vuotias ja jo haaveilen nelosesta??? epäilen jo itseäni että mitä tässä kuumeilen...??
Järki tässä tuppaa vaan jarruttelemaan, miten sitä selviäisi neljän kanssa niin taloudellisesti kuin muutenkin :| lapsilla parin vuoden ikäerot.
Kommentit (2)
mutta meidän kohdalla olen kyllä todennut ettei elämä ole juurikaan haasteellisemmaksi muuttunut 3 lapsen tulon jälkeen (olen ollut erittäin onnellinen että teimme päätöksen kolmannen lapsen hankinnasta)....ehkä tämä juuri laittaakin minut miettimään tuota jospa meille vielä neljäs tulisi?
Puolivuotiaamme on kyllä ollut äärimmäisen helppo vauva ja mietiskelenkin että olisinko yhtä innoissani nelosta hankkimassa jos hän olisikin ollut esim. koliikkivauva. Tai entäpä jos neljäs olisikin koliikkivauva?
Itsellänikin myös tuo työ asia mietityttää, olen kaikkien lasteni välissä kerinnyt "käymään" töissä ja nyt EN TODELLAKAAN kehtaisi enää palata ä-lomalta töihin ja ilmoittaa puolen vuoden päästä olevani TAAS raskaana. Eli mahdollisuus raskautumiseen pitäisi kyllä aloittaa ennen kuin menen takaisin töihin...siis jos vielä nelosta tässä lähdetään haaveilemaan.
Pohditaan asiaa...
Kiva kuulla että on muitakin jotka miettivät samaa! Minäkin tässä mietin että onko mulla todellakin vauvakuume vai raskauskuume! Ystäväpiirissä on kaksi raskaana olevaa tällä hetkellä ja olen kateellinen. Mulla on kaksi lasta 3,5 ja 1,5 ja olen nauttinut molemmista raskauksista.
Viime aikoina olen ruvennut miettimään jos jättäisin pillerit pois niin vauva sais tulla jos on tullakseen. Samalla olen epävarma onko se oikea ratkaisu. Kotona on jo kaksi pientä lasta ja olen alle vuosi sitten aloittanut uudessa työpaikassa. Velkoja on ja mietin miten pärjäisimme taloudellisesti jos jäisin taas äitiyslomalle. Mietin myös miten itse jaksaisin hoitaa kolme pientä lasta. Mieheni ei auta kovin paljon kotihommissa. Mieheni on monesti ehdottanut että tehtäis kolmas lapsi heti perään, mutta olen itse sanonut etten halua. Nyt en enää tiedä mitä haluan....