mun keskutelu poistettiin! miksi?
kerroin vain että islman on totalitaarinen systeemi. jolla hallitaan ihmisiä uskonnolla politiikalla ja lailla.
vaikka raamatussa lukeekin että pettäminen on synti, niin ei siitä saa kuolemantuomiota niinkuin lähi-idässä.
-ateisti
Kommentit (5)
islam on vankila naisille
-toinen joka vastustaa islamia.
on rasisiti jossei hyssyttele kaikista ongelmista ja ole suopea kaikelle barbaariselle ääri-islamillekin...
t: kolmas kriitikko
asiaan, ennen kuin alat yleistää. Islamista on todella monenlaisia tulkintoja, myös yhteiskunnallisella tasolla. Et voi verrata vaikkapa Irania ja Turkkia tai Saudi-Arabiaa ja Marokkoa.
Ihan sama juttu kuin jos minä vetäisin yhtäläisyysmerkit Maltan ja Suomen välille vain siksi, että molemmissa ollaan kristinuskoisia. (Malta - sulle tiedoksi - on kristinuskossa fundamentalistinen, siellä on esim. abortti täysin kielletty, samoin avioero käytännössä kokonaan).
koska islamin päämäärä on kääntää kaikki kumartamaan Allahia. jos suomessakin menee islam-puolue läpi niin ei ole enää joulujuhlissa virsiä. muslimit saisivat olla rauhassa jos antaisivat meidän muiden olla rauhassa, hyväksyis ettei me uskota Allahiin ja kohtelis naisia hyvin. eikä kivittäis 15-vuotiaita koska ne sanoo ääneen että tahtoo itse valita puolisonsa.