Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mun keskutelu poistettiin! miksi?

Vierailija
11.02.2009 |

kerroin vain että islman on totalitaarinen systeemi. jolla hallitaan ihmisiä uskonnolla politiikalla ja lailla.

vaikka raamatussa lukeekin että pettäminen on synti, niin ei siitä saa kuolemantuomiota niinkuin lähi-idässä.

-ateisti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska islamin päämäärä on kääntää kaikki kumartamaan Allahia. jos suomessakin menee islam-puolue läpi niin ei ole enää joulujuhlissa virsiä. muslimit saisivat olla rauhassa jos antaisivat meidän muiden olla rauhassa, hyväksyis ettei me uskota Allahiin ja kohtelis naisia hyvin. eikä kivittäis 15-vuotiaita koska ne sanoo ääneen että tahtoo itse valita puolisonsa.

Vierailija
2/5 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene white trash kaljalles

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

islam on vankila naisille

-toinen joka vastustaa islamia.

Vierailija
4/5 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rasisiti jossei hyssyttele kaikista ongelmista ja ole suopea kaikelle barbaariselle ääri-islamillekin...

t: kolmas kriitikko

Vierailija
5/5 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaan, ennen kuin alat yleistää. Islamista on todella monenlaisia tulkintoja, myös yhteiskunnallisella tasolla. Et voi verrata vaikkapa Irania ja Turkkia tai Saudi-Arabiaa ja Marokkoa.

Ihan sama juttu kuin jos minä vetäisin yhtäläisyysmerkit Maltan ja Suomen välille vain siksi, että molemmissa ollaan kristinuskoisia. (Malta - sulle tiedoksi - on kristinuskossa fundamentalistinen, siellä on esim. abortti täysin kielletty, samoin avioero käytännössä kokonaan).