Taas muistin miksei kannata huutonetistä ostaa vaatteita:
- kuvat valehtelee melkein aina ja useimmiten näyttää kuvassa paremmalta kuin luonnossa
- "hyväkuntoinen" voi tarkoittaa nukkavierua ja läikikästä.
Maksoin 25 euroa "ihanasta vaatepaketista" ja kuskasin tänään koko "upean setin" UFF:n laatikkoon. Vaan mahtavatko kelvata sinnekään?
On kuin sikaa ostaisi säkissä. Halvemmaksi taitaa tulla ostaa kaupasta uutena edullisia tai tarjousvaatteita kuin kokeilla onneaan huuto piste netissä.
Kommentit (8)
ihana vaatepaketti? silkkaa huijausta,onneksi ei maksanut enempää. itse en edes kehtaisi myydä mitään mitä en itse käyttäisi.
Joskus myös luki "hitusen pesunukkaa" mikä tarkoittu niin törkeän nukkaista ja kulahtanutta ettei sitäkään voinut käyttää!
osta vain sellaiselta, jolla on hyvät palautteet entuudestaan. itsekin olen myynyt ja ostanut, ja kipurahani myös maksanut. Nykyään ostan vain siis niiltä joilla on paljon ja lähes pelkästään hyvää palautetta. itse myyn vain sellaista, jota kehtaisin vielä itsekin käyttää, ja kuvailen niin tarkkaan kuin mahdollista.
Miksi täällä tunkee välillä viestejä noihin väleihinkin eikä viimeiseksi...?
Tuo on vaan erittäin subjektiivista, mitä kukakin käyttäisi. Toista ei pieni nukka haittaa, tai edes tahra. Itse myyn kaikkea, jopa sellaista, jota en itse pitäisi. Mutta kuvaan uskomattoman tarkkaan jopa liioitellen joka ikisen poikkeaman. Kaikkiin laitan ihan varmuuden vuoksi, että on nukkaa, koska mikroskooppia käyttävät niuhot ostajat saa sillä tyytyväisemmiksi (paitsi sadevaatteeisiin). Näin usein saa ennemmin kehuja, kun ostajalla ei ole liian suuret odotukset tuotteesta saadessaan sen.
itse en edes kehtaisi myydä mitään mitä en itse käyttäisi.
Tuo on vaan erittäin subjektiivista, mitä kukakin käyttäisi.
Useinhan varsinkin lasten vaatteet on suoraan käytöstä pesukoneen kautta laitettu myyntiin. Viikko sitten oli vielä ehkä lapsen päälläkin. Puoli vuotta on ehkä katsellut tussitahraa masun päällä, kun paita ollut lapsen käytössä tai hihansuut on vaivihkaa tummentuneet. Kyllä ne päiväkotiin ovat käyneet. Joten myyjä voi ihan hyvin sanoa "en myy muuta kuin sellaista, mitä itsekin käyttäisin" ja se on perääti totta, vaikka ostaja ei ihan samaa mieltä olekaan. :)
kuin on mutta jos viestissä ilmoituksessa vaikkapa on mainittu että on pesunukkaa niin silloinhan ei voi odottakaan "uuden veroista".
on moneen lähtöön, niinpä sielläkin.
kanattaa katsoa aina myyjän aiempia palautteitakin, mitä sieltä selviää.
mä olen onnistunut tekemään vain hyviä kauppoja tähän asti ainakin.