Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettymys: Braunin lasten sähköhammasharja (musiikkiajastimella)!

Vierailija
11.02.2009 |

Meille joulupukki toi 6- ja 8-v. lapsille (ihan pyynnostä) tuollaisen Braunin lasten sähköhammasharjan, jossa on vielä se "musiikki"ajastin.

Musta tuo hammasharja on ihan surkea! Kierrokset eli pyörimis-ym. nopeus on tosi huono aikuisten ihan perus sähköhammasharjaan verrattuna! Tuntuu, niin kuin tuosta lasten versiosta olis koko ajan akku ihan lopussa ja harja hyytymässä. Meillä aiemmin lapset on pesseet aikuisten rungolla ja niillä lasten harjapäillä. Tuntuu ettei 8-v. hampaat lähde tuolla edes kunnolla puhtaiksi. Vaikka hellävarainen varmaankin on. mies sanoikin, et palautetaan koko harja, vaikkei rahoja saiskaan enää takaisin.

Minkälaisia kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä rikki? Tai ne surkeat patteriversiot

Vierailija
2/10 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii ja puhdasta tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole valittamista. Eikös se nyt ole täysin selvää, ettei pyörimisnopeus

pienellä lapsella tarvitse eikä saakaan olla sama kuin aikuisella. Meillä ollut käytöss 3-vuotiaasta, sillä lapsella hampaat tulleet aikaisin, nyt 5-vuotiaana on jo kuusi rautahammasta.

Vierailija
4/10 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laturi seinässä kokoajan .

2 -4 kertaa pesee päivässä ja hyvin on latautunut joka pesulle .

Vierailija
5/10 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellät maitohampaille.

Vierailija
6/10 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitat harjaa, josta kuuluu pieni sävelmä minuutin välein?

Kuulehan ap hyvä, se pyörimisnopeus on aivan tarkoituksella pienempi kuin aikuisten harjassa. Ongelmana nimittäin on, että kun lapsi itse pesee TAI aikuinen pesee lapsen hampaita, harjaa tulee painaneeksi hampaita ja ennen kaikkea ientä vasten kovemmin kuin mitä aikuinen painaa omia hampaita harjatessaan.

Ja lapsen ikenet ovat ohuemmat ja herkemmät kuin aikuisten.

Joten suosittelen todellakin, että palaatte käyttämään tuota lasten sähköharjaa, jotta lapsienne ikenet eivät vetäydy.

(hammashoitaja)

Vierailija
7/10 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kahdella lapsella tuollainen ladattava Braunin musiikkiajastinharja ja hammashoitaja sanoi käynnillä, että tuo harja ei ole hyvä, kun se ei ole riittävän tehokas?? Olin hieman ymmälläni kommentista, koska luulin kyseisen harjan olevan paras pikkulapsille.

Vierailija
8/10 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositteli Barbara Liebkind, joka on lasten hampaisiin erikoistunut hammaslääkäri Helsingin Mehiläisessä. Perustelu oli sama kuin tuolla hammashoitajalla eli että pienempi kierrosluku suojelee ikeniä, mutta puhdasta tulee silti tehokkaammin kuin tavallisella käsihammasharjalla.

Vierailija
9/10 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä on parempi että on alemmat kierrosnopeudet.

vaikuttaa myös tehokkaalta koska aiemmin rautaa syöneeltä lapseltamme on nyt hampaat nätisti kirkastuneet....

Vierailija
10/10 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei minulla ole kokemusta koko harjasta paitsi mitä sitä olen katsellut ja pakettia lukenut kaupassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme