Astuin kerhossa tyton paalle ja nyt tosi paha mieli siita!
Voi vitsit. Kerhossa astuin vahingossa yhden tyton paalle, kun kannoin vauvaa, enka huomannut sita tyttoa maassa. Siis pyysin tosi paljon anteeksi, tuli tosi paha mieli. Sen tyton aiti sai kauheen kohtauksen, vaikka oli puhdas vahinko.
Mitenkohan ma voisin ensi kerralla jotenkin huomioida tata tyttoa ja sen aitia?
Kommentit (5)
No tytto itki kovin noin viisi minuuttia. Sitten oli kerhotadin hyppyyteltavana ja naureskeli. Eli ei kovin pahasti kaynyt.
Mutta olin siis suomalaisena ekaa kertaa kerhossa ja kavi nain. Sitten alkoin kauhea supatus muiden aitien kanssa, etta kuka noin teki, kuka, ai tuo, ja ne ilmeet...
Ja mun piti menna sinne saamaan kavereita lapsille ja itsella :(
Sinne vaan uudestaan sekaan vaan ja paremmalla onnella. Ihan varmasti löytyy lapselle ja sinulle kavereita ja nämä alkuvaikeidet unohtuvat muilta vielä nopeammin kuin sinulta.
Ensi kerralla voit sanoa ko lapsen äidille, kuinka sinulle jäi niin paha olo siitä tapahtumasta ja kyselet, että eihän tytölle jäänyt mitään jälkiä tms. siitä se sitten lähtee. Tsemppiä!
Mutta olin siis suomalaisena ekaa kertaa kerhossa ja kavi nain. Sitten alkoin kauhea supatus muiden aitien kanssa, etta kuka noin teki, kuka, ai tuo, ja ne ilmeet.
Kiitos tsemppaavista sanoista! Ehka menenkin viela sinne ja pyydan anteeksi ja kysyn, ettei jaanyt mitaan.
ap
tilanteita, joissa on paljon vapaasti riehuvia lapsia kun niitähän saa varoa ihan täysillä koko ajan. Toisaalta ehkä se tyttökin tajusi että ehkä ei ole hyvä idea makoilla keskellä lattiaa... Jos ei mitään pahempaa sattunut niin ei tuota kukaan ensi kerralla muista.
ymmärrän kylä tuntemuksesi, koska kamalaahan tuo on. Eihän tytölle käynyt kuinkaan? Jos ei, voisit mielestäni yrittää unohtaa asian, olet pyytänyt anteeksi eikä enää tarvita mitään erityishyvittelyä. Jos tytölle kävi jotain, pitää sinun tietysti tarjoutua esim. maksamaan lääkärinkuluja yms.