Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaipailisin koko asiassa

11.02.2009 |

Minkä kokoinen välikausiasu (takki + housut) nyt 115cm pitkä jalkaiselle hoikalle tytölle?

Olen kahden vaiheilla 116cm vaiko 122cm????

Pituutta syksyllä tulee olemaan jo liki 120cm (jos kasvaa kuten aiemmin) mahtuuko 116cm silloin vielä?

Hankin varmaan tähti Jonathanin,mutta sen kooista ei ole mitään kokemusta.

Aiemmin ollut Reimatec ja Lassientec tuotteita.

Arveluttaa hukkuuuko keväällä 122cm asuun,vai...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itse ostaisin Jonathanin 116cm vaatteet. Ne olisi keväällä sopivat. Tai ehkä voisit kokeilla jos 122cm housut ja 116cm takki. Takki ei jää niin nopeasti pieneksi kuin housut. Jonathaneissa tosiaan sen verran reilut koot, että kannattaa ostaa koko lapsen oikean pituuden mukaan, ei katsoa mitä kokoja sisävaatteissa käyttää.

Vierailija
2/4 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikalla lapsella housut laskeutuvat alemmas ja 122cm housut jää heti kenkien alle ja kuluu rikki. Takki menee pidempää ja jos ostat 122cm takin niin voit käyttää sitä (syksyllä ja) ensi keväänä vielä 122cm housujen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin olen nyt entistä enemmän sekaisin.

kuvittelin syksyllä et 110cm takki ois menny nyt keväällä,no meneehän se juur ja juur mut on se kauhean nafti. Ei pal tarvi kurotella kun jo ranteet vilkkuu :-(

Täyttyy koittaa kevään tullen noita eri variaatioita.

Takeista 116cm menee varmasankin koko kauden ,mut housut on ongelma,kun tyttö on pelkkiä jalkoja (+ luuta ja nahkaa :0 )

Lisää neuvoja otan mielelläni vastaan. Jos vaikka pää selkiintyisi kevääseen mennessä...

Vierailija
4/4 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani on 123 cm pitkä ja hoikka. Ostin hänelle 128 cm Jonathan ja poika hukkuu niihin, hänelle sopiva kokoa on 122 cm.