Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Pieni ja hento ote" vei Annan Idolsin viimeiseen finaaliin

Vierailija
08.12.2008 |

Esitys oli Annan paras koko kisassa ja jotenkin niin koskettava ja maaginen että melkein tartuin puhelimeen. Anna on hyvä esiintyjä.

Koopia äänestin kuitenkin jo aiemmin ja ajattelin että antaahan olla.

Viime vuonna Ari ja Anna vietiin Lappiin viimeisellä kisaviikolla, mitähän tänä vuonna on järjestäjät keksineet.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Koopistakaan, mutta takuulla laitan hänelle monta ääntä, ettei Anna vaan voita

Vierailija
2/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme, että moni äänesti Annaa... upeaaaa!

Oikea tippui tässä vaiheessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Koopistakaan, mutta takuulla laitan hänelle monta ääntä, ettei Anna vaan voita

Mulla nimittäin sama juttu, enkä oikein edes tiedä, mikä mua tarkalleen ottaen siinä pännii.

Vierailija
4/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jo se ulkonäkökin, eihän siinä mitään vikaa ole, mutta siinä on vaan jotain ärsyttävää, varsinkin sen suussa ja hampaissa, ja siinä puhe/laulutyylissä (kauheeta edes sanoa näin!!) En tiedä, ei mua alkuun se ärsyttänyt, mutta nyt viime aikoina on alkanut ärsyttämään niin hirveesti, että pakko suunnilleen sulkea telkkari kun se esiintyy. 3

Vierailija
5/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonana Anna ei ärsytä, mutta esiintyessä on jotain jota en voi sietää. En tiedä onko kyseessä ääni, olemus vai mikä, mutta en vain voi katsoa/kuunnella.